۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۲۰:۲۴
کد خبر: 81385477
T T
۰ نفر
كسب مدال برنز اميرخاني در رشته جوجيتسو

تهران-ايرنا-ايرج امير خاني نماينده جوجيتسو كشور در چهارمين دوره رقابتهاي ساحلي -تايلند در اوپن وايت با غلبه بر حريف پاكستاني خود به مدال برنز رسيد.

به گزارش ايرنا از كميته ملي المپيك چهارمين دوره رقابت‌هاي المپيك ساحلي آسيايي به ميزباني جزيره پوكت تايلند به طور رسمي از روز جمعه 23 آبان آغاز و تا سي ام ادامه دارد.

بر اين اساس تيم ملي جوجيتسو كشور در اين دوره از رقابت ها با كسب مدال برنز از سوي اميرخاني تعداد مدال هاي ايران را به هفت عدد رسيد.

در اين رقابتها احمدرضا عيدي در وزن منهاي 60 كيلوگرم،امير حسين خادميان در وزن منهاي 70 و محمد منصوري داور در وزن منهاي 80 كيلو گرم با كسب سه مدال نقره و 2 مدال برنز سيد علي اصغر دوكوهكي در وزن منهاي 90 كيلو گرم و ايرج امير خاني در اوپن وايت به كار خود در اين رقابتها خاتمه داد.

تيم ملي سامبو كشور نيز در اين رقابتها از سوي يوسف كريميان در وزن 82 منهاي كيلوگرم به مدال برنز و احسان كريميان در وزن 100 كيلو گرم به نقره دست يافتند تا مجموع مدالهاي ايران در اين رقابتها به عدد 7برسد.

اين درحالي است كه طي سه دوره گذشته برگزاري بازيهاي ساحلي آسيايي،ايران در مجموع تنها موفق به كسب 4 مدال شده بود.

مراسم افتتاحيه چهارمين دوره بازيهاي ساحلي آسيايي به طور رسمي روز جمعه در شهر پوكت برگزار مي شود و ديگر تيمهاي حاضر در اين رقابتها از روز شنبه به مصاف رقباي خود مي روند.

در اين دور از رقابت ايران در 18 رشته ورزشي شركت مي كند.

ورزشي**9250**1856
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش