۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۳۰
کد خبر: 81381243
T T
۰ نفر

تهران - ایرنا- آیین تجلیل از 'علی اكبر فرهنگی' پدرعلم مدیریت رسانه ایران عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و با حضور رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها و برخی از استادان عرصه ارتباطات برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این آیین با حضور محمد سلطانی فرد رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها، كاوه احمدی علی آبادی معاون آموزشی این دفتر، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس و برخی استادان عرصه ارتباطات با اهدای لوحی توسط حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد تجلیل شد.

علی اكبر فرهنگی پیشكسوت عرصه رسانه و ارتباطات كشور به شمار می رود كه دراین زمینه ها دهها جلد كتاب و مقاله به چاپ رسانده است.

خجسته نماینده مردم همدان در این آیین با قدردانی از برگزاركنندگان این مراسم گفت: استادانی در مورد فرهنگی جزو مفاخر كشور ما به شمار می روند و همانند یك اسوه در جامعه ما می درخشند.

وی افزود: این استاد فاخر كشورمان توانسته دانشجویان توانمندی را در این عرصه تربیت كند. به درستی كه دكتر فرهنگی از افتخارات نظام به شمار می رود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها از شنبه 17 آبان ماه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران عامل رسانه های كشور و خبرگزاری ها در مصلی تهران گشایش یافت.

این نمایشگاه تا 23 آبان ماه در مصلی تهران ادامه دارد و علاقه مندان و بازدیدكنندگان می توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 20 شب از غرفه های این نمایشگاه دیدن كنند.

در نمایشگاه بیستم 38 روزنامه، 20 خبرگزاری، 116 رسانه آموزشی و تخصصی، 4 تشكل مطبوعاتی، 63 رسانه سیاسی اقتصادی، 70 نشریه عمومی و خانوادگی، 8 رسانه غیرفارسی زبان، 45 رسانه فرهنگی، 10 رسانه كودك و نوجوان، 24 موسسه رسانه ای، 67 نشریه استانی و 13 نشریه ورزشی و همچنین 22 نماینده رسانه های خارجی مقیم ایران حضور دارند.

ورزشی** 9250 ** 7364** ل.ا
۰ نفر