۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۲۳
کد خبر: 81364318
T T
۰ نفر
روحانیون از ماه محرم برای بصیرت افزایی جوانان استفاده كنند

یزد - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: شایسته است روحانیون و مبلغان دینی در ماه محرم برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مردم و جوانان استفاده كنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'علی گندمی' روز یكشنبه در همایش هیات امنای مساجد و ائمه جماعات مهریز افزود: تهدید نرم فرهنگی دشمنان علیه نسل جوان خیلی جدی دنبال می شود.

وی ادامه داد: دشمنان در یك عرصه نابرابر و خیلی گسترده با بكارگیری ابزارهای نوین فنی و مجازی نسل جوان و هویت و اعتقادات آنها را بشدت مورد هجمه خود قرار گرفته اند .

مسوول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه الغدیر یزد اظهار داشت: نبرد تمام عیار دنیای استكباری به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و گرفتن دین و ارزش های معنوی است .

گندمی گفت: دشمنان به خوبی به این موضوع راهبردی واقف هستند كه اسلام ناب محمدی (ص) به دنبال سعادت و عزت امت اسلام و علیه كفر جهانی و اذناب آنها است .

وی افزود: در این برهه حساس باید همه ما به وظایف دینی ، ملی و انقلابی خود عمل كنیم و تابع اوامر مقام معظم رهبری و ولایت فقیه باشیم و هیچگاه تولی و تبری را فراموش نكنیم .

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد تصریح كرد: مقام معظم رهبری بارها به دغدغه فرهنگی خود اشاره كرده اند كه مهمترین موضوع توجه به اخلاق و فرهنگ معنوی است .

گندمی خاطر نشان كرد: دشمنان بعد از اینكه اهداف شوم خود را محقق ندیدند در سطح دنیا با ابزارهایی كه دارند به دنبال ترویج تز اسلام هراسی و شیعه هراسی هستند .

وی گفت: اسلام ناب محمدی (ص) به دنبال ایثار و مقاومت در برابر دشمن است و هیچگاه به دنبال همراهی و سازش با دنیای استكبار جهانی می باشد .

این مسوول اظهار داشت: حمایت از كروهك های تروریستی امثال تكفیری ها ، سلفی ها و داعش جزو برنامه های دشمنان امت اسلام و انقلاب اسلامی است و لذا باید همواره مواظب دسایس آنها بود .

گندمی گفت: دشمنان می خواهند با حمایت از تروریست های داعش و تكفیری كه دست به هر جنایتی می زنند چهره اسلام و مسلمین را در منظر جهانیان خراب كنند .

وی افزود: راه عزت ملت ما و مسلمان در سایه هوشیاری ، بصیرت ٰ ولایتمداری ، بیداری ٰ تولی و تبری و توجه به دسایس دشمن و مقابله با آنها است.ك2

7541/ 650