۳ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۰
کد خبر: 81326611
T T
۰ نفر
گل محمدي: سه امتياز ديدار با استقلالبراي تيم فوتبال ذوب آهن مهم است

اصفهان - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان كسب سه امتياز از ديدار هفته دهم ليگ برتر باشگاههاي كشور مقابل استقلال تهران را براي اين تيم بسيار مهم دانست.

به گزارش ايرنا، « يحيي گل محمدي » پنجشنبه شب در كنفرانس خبري اظهار كرد: شرايط تيم ذوب آهن اصفهان در جدول ليگ برتر باشگاههاي كشور مناسب نيست و كسب سه امتياز در ديدار فردا مي تواند اين شرايط را بهبود بخشد.

وي افزود: پيروزي مقابل استقلال تهران به تيم ما كمك خواهد كرد تا ادامه ديدارهاي ليگ برتر فوتبال را با روحيه بهتري پيگري كند.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان از استقلال تهران به عنوان تيم قدرتمند داراي بازيكنان و كادرفني مجرب نامبرد و افزود: انگيزه بازيكنان ما براي رويارويي با اين تيم بالاست و احساس مي كنم ذوب آهن فردا بازي زيبايي را به نمايش خواهد گذاشت.

وي به جايگاه تيمش در رده 15 ليگ برتر باشگاهاي كشور اشاره كرد و گفت: تيم ذوب آهن برخلاف اين جايگاه ، بازي زيبايي را انجام داده است اما يكسري اتفاقات از جمله اشتباهات فردي و اشتباهات داوري موجب شده است تا جايگاه شايسته اي به دست نياوريم.

گل محمدي با اشاره به شكست سه بر دو تيمش در هفته گذشته به رغم اينكه دو بر يك از حريف پيش بود ، اشاره كرد و گفت: متاسفانه بازيكنان ما در اين ديدار تا پايان مسابقه تمركز خود حفظ نكردند و موجب شد تا شكست بخوريم.

وي اظهار كرد: روز گذشته در تمرينات ، دراينخصوص با بازيكنان صحبت كردم و از آنها خواستم تمركز خود را تا پايان مسابقه حفظ كنند و هنگامي كه از حريف پيش مي افتند، بازي را تمام شده تلقي نكنند.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره جلسه اخير خود با مديرعامل اين باشگاه نيز گفت: دراين جلسه اولتيماتوم به من داده نشد و تنها مشكلات فني تيم بررسي شد.

وي در ادامه با اشاره به اينكه داوريها در كسب نتايج اين تيم تاثير گذار بوده است، تصريح كرد: درباره داورن نمي توان صحبت كرد اما متاسفانه اشتباهات داوري براي تيم ما بسيار اتفاق افتاده است.

گل محمدي با بيان اينكه اشتباهات داوري عليه تيمش سهوي بوده است، گفت: در شش ديدار از 9 ديدار گذشته، از اشتباهات داوري ضربه خورديم كه براي ما جبران امتيازات از دست رفته بسيار سخت است .

وي ابراز اميدواري كرد كه مسوولان كميته داوران با نظارت بيشتر بر قضاوت داوران، از تكرار اشتباهات داوري در ديدارهاي آينده جلوگيري كنند.

تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان جمعه شب در هفته دهم ليگ برتر باشگاههاي كشور در ورزشگاه فولاد شهر ميزبان استقلال تهران است.

پ/ 8114/ 7132