۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۴۶
کد خبر: 81313517
T T
۰ نفر
برخورد دو خودرو در جاده فيروزآباد به شيراز سه قرباني برجاگذاشت

شيراز - ايرنا - بر اثر برخورد يك دستگاه خودرو سواري پژو 405 با يك دستگاه كاميون در جاده فيروزآباد به شيراز كه عصر دوشنبه رخ داد، سه نفر جان باختند.

رييس پليس راه شهرستان فيروزآباد ، در گفت و گو با ايرنا بيان داشت:در اين حادثه كه در محل سد تنگاب فيروزآباد اتفاق افتاد پژو 405 كه به سمت فيروزآباد در حركت بود به محض برخورد با كاميوني كه به طرف شيراز حركت مي كرد، آتش گرفت و سه نفر از سرنشينان خودرو سواري در دم جان باختند.

سروان اسلام انصاري ، علت اين حادثه را سرعت زياد خودرو سواري و عدم مهارت راننده در كنترل اين وسيله نقليه اعلام كرد.

جاده كنوني فيروزآباد به شيراز يك بانده است و روزانه تعداد زيادي از وسايل نقليه سبك و سنگين در اين مسير به ويژه به سمت عسلويه و بندرهاي جنوبي از جمله بوشهر در تردد هستند.

يك بانده بودن مسير ياد شده تا كنون موجب بروز تعداد زيادي تصادف هاي منجر به فوت و مصدوميت شده است.

هم اكنون در كنار اين مسير ، جاده ديگري در دست احداث است و مقرر شده پس از اتمام آن از اين جاده براي تردد وسايل نقليه از فيروزآباد به شيراز استفاده شود و جاده كنوني هم براي حركت خودروها از شيراز به فيروزآباد مورد استفاده قرار گيرد.

اتمام هر چه زودتر عمليات جاده در دست احداث فيروزآباد به شيراز يكي از مطالبات مردم شهرستان فيروزآباد است و آنها اظهار مي كنند در صورت شتاب بخشيدن به روند ساخت اين جاده كه هم اينك به كندي در حال انجام است علاوه بر كاسته شدن از تعداد تردد خودروها و ترافيك اين منطقه از شمار تصادف هايي كه در اين مسير رخ مي دهد نيز كاسته خواهد شد.

شهرستان فيروزآباد در فاصله 93 كيلومتري جنوب غرب شيراز واقع شده است.ك/3

679