۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۲۳
کد خبر: 81309679
T T
۰ نفر
اضطراب و نگرانی مردم نشان از عشق و علاقه آنها  به رهبر معظم انقلاب است

اردبیل - ایرنا - امام جمعه شهرستان كوثر گفت: اضطراب و نگرانی مردم عشق و علاقه فراوان آنها به مقام معظم انقلاب را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عسگر بیگی در خطبه های این هفته نماز جمعه كوثر افزود: ساده زیستی مقام معظم رهبری الگویی برای همگان است.

وی به بستری شدن مقام معظم رهبری در یك بیمارستان دولتی اشاره كرد و گفت: این اقدام ماندگار حضرت آقا موجب شد تا سیره امیرالمومنین (ع) كه توجه به فقرا و نیازمندان بود احیا شود و تمام اهداف دشمن خنثی گردد.

وی با بیان این كه موضوع عمل جراحی مقام معظم رهبری موجب اضطراب و نگرانی مردم شد افزود: این نشان از عشق و علاقه فراوان مردم ایران اسلامی به رهبر معظم انقلاب است.

خطیب جمعه كوثر در ادامه با تبیین اهداف گروه داعش در عراق و سوریه اظهار كرد: استكبار جهانی به سركردگی آمریكا در سال های گذشته گروهك تروریستی داعش را در جنایت های سوریه و دیگر كشورهای اسلامی حمایت می كرد اما امروز آمریكا با احساس خطر به دنبال تشكیل ائتلاف برای مقابله با این گروهك و عوام فریبی است.

وی گفت: این نمایش جدید آمریكا و همپیمانان آن جز برای ایجاد اختلاف و تفرقه در دنیای اسلام نیست.

امام جمعه كوثر خاطرنشان كرد: ائتلاف علیه داعش هدفی جز بزرگ نمایی اقدامات اخیر آنها در جهان نیست زیرا داعش موضوع مهمی به حساب نمی آید كه كشورهای غربی برای ائتلاف آماده شوند.

وی یاد و خاطره شهدای 17 شهریور را گرامی داشت و در باره مناسبت های این هفته مطالبی را بیان كرد.

شهرستان كوثر به مركزیت شهر گیوی در 85 كیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

7123/530