۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۵۹
کد خبر: 81303368
T T
۰ نفر
تويسركاني: رضايتمندي مراجعان نقطه مطلوب سازمان ثبت است

تهران- ايرنا- رييس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور نقطه مطلوب مدنظر اين سازمان را رضايتمندي مراجعان و مردم اعلام كرد.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي سازمان ثبت اسناد واملاك كشور،امروز - يكشنبه - اعلام كرد، احمد تويسركاني در سخناني در جمع مقامات محلي و كاركنان واحد ثبتي نجف آباد اصفهان گفت: در جهت رضايتمندي مردم قدم هاي خوبي برداشته شده اما بايد با تلاش و جديت در جهت ارتقاي اين رضايتمندي كوشش نماييم، چون نقطه مطلوب سازمان ثبت اسناد و املاك كشور و اولويت اصلي ما رضايتمندي شهروندان و متقاضيان خدمات ثبتي است.

وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ثبت نجف آباد، ارزيابي، تحليل و استفاده از ظرفيت هاي كاركنان و نهادهاي مختلف شهرستان را يكي از مهم ترين برنامه ها در جهت خدمت مناسب به مردم عنوان و تصريح كرد: استفاده مناسب از نيروي انساني مي تواند ما را در رسيدن به اولويت هاي سازمان كمك نمايد.

ابوالفضل ابوترابي نماينده مردم نجف آباد و عضو كميسيون حقوقي قضايي در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم با قدرداني و تشكر از خدمات رييس سازمان ثبت به ويژه در تحقق ثبت الكترونيك اسناد در دفاتر اسناد رسمي(ثبت آني) گفت: انقلاب بزرگي در ثبت صورت گرفته است كه با اين همت قطعا شاهد تحولات گسترده تري خواهيم بود.

وي با اشاره به پيچيدگي هاي امور ثبتي، خدمات صورت گرفته در سازمان ثبت در جهت حذف كاغذ و مكانيزه نمودن فرآيندها را قابل توجه دانست.

ابوترابي ثبت اسناد را يكي از مراكز مهم ملي عنوان و از اقدامات ارزشمند صورت گرفته در اين سازمان قدرداني كرد.

اجتمام(1)** 9317 ** 1418
۰ نفر