۱۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8124946
T T
۰ نفر

غزه در آتش و خون/

۱۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8124946
غزه در آتش و خون/ سازمان ملل : در غزه با یک بحران انسانی عمیق روبرو هستیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/19 سیاسی.غزه.رژیم صهیونیستی.سازمان ملل تهران - سخنگوی آژانس امداد رسانی سازمان ملل متحد در مناطق فلسطینی گفت که اکنون در غزه ما با یک بحران انسانی روبرو هستیم که هر روزعمیق تر می شود.
به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، کریس گانیس روز پنجشنبه در گفت و گو با رادیو بی.بی.سی افزود : اگر بمباران های وحشتناک اسراییل و شمار زیاد تلفات غیرنظامیان را نیز به مشکل کمک رسانی اضافه کنیم با یک بحران انسانی روبرو خواهیم بود، بحرانی که هر یک روزی که از آن بیشتر بگذرد عمیق تر هم خواهد شد.
سخنگوی سازمان ملل متحد درباره وضعیت مردم غزه در سیزدهمین روز از حملات اسراییل به نوار غزه گفت: یک میلیون نفر دسترسی به برق ندارند، بیش از 250 هزار نفر آب ندارند، همه بیمارستان های غزه در شرایط اورژانس 24 ساعته در حال فعالیت هستند و ما، در آژانس امداد رسانی سازمان ملل متحد در مناطق فلسطینی که بزرگترین آژانس کمک رسانی در غزه محسوب می شود، فقط توانسته ایم دو روز و آن هم به شکل محدود اقدام به کمک رسانی کنیم.
صویر1609**1003** شماره 130 ساعت 12:26 تمام
۰ نفر