۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۲۳:۲۱
کد خبر: 81244971
T T
۰ نفر
فرماندار نكار خواستار برگزاري با شكوه راهپيمايي روز قدس شد

ساري- ايرنا- فرماندار نكا گفت: راهپيمايي روز قدس بيانگر انزجار مردم و مسلمانان جهان از اسراييل است كه بايد با شكوه و حضور حداكثري برگزار شود.

به گزارش ايرنا 'علي رجبي' روز دوشنبه در نشست هماهنگي روز جهاني قدس با تاكيد بر حضور گسترده مردم در راهپيمايي اين روز بزرگ افزود: با توجه به گستردگي حملات اسراييل به غزه اين روز امسال ازحساسيت بالايي برخوردار است.

وي روز قدس را يكي از بزرگترين يادگاران امام راحل دانست كه به صورت جهاني در سطح دنيا برگزار مي شود و امسال با توجه به حملات ددمنشانه اسراييل عليه مردم بي دفاع غزه اين نفرت با حضور گسترده تر مردم همراه است.

فرماندار نكا ادامه داد: روز قدس روز مقابله حق عليه باطل و ايستادگي مردم مسلمان جهان در برابر زياده خواهي هاي استكبار و صهيونيست است.

رجبي تقويت اتحاد و همدلي را يكي از رموز موفقيت در هر جامعه دانست و افزود: امروز با توجه به شيطنت هاي مختلف دشمنان عليه اسلام، وظيفه همه ما مسئولين است كه مردم را براي اتحاد بيشتر به وسط ميدان بياوريم.

وي با تاكيد برهمكاري و حمايت كليه دستگاه هاي اجرايي شهرستان و حفظ امنيت همه جانبه در جهت هرچه باشكوهتر برگزار شدن راهپيمايي روز قدس افزود: برگزاري با شكوه راهپيمايي روز قدس، نه بزرگ به دشمن و بيانگر اتحاد همه جانبه مسلمانان در برابر استكبار و كفر است.

آيين راهپيمايي روز قدس 11 صبح آخرين جمعه ماه مبارك رمضان همزمان با سراسر در شهرستان نكا برگزار خواهد شد.ك/3

7332/608