۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶
کد خبر: 81229819
T T
۰ نفر

نيروي انتظامي آستارا پليس افتخاري جذب مي كند

۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶
کد خبر: 81229819
نيروي انتظامي آستارا پليس افتخاري جذب مي كند

آستارا ـ ايرنا ـ فرمانده انتظامي شهرستان مرزي آستارا از جذب پليس افتخاري در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحيم مهدي زاده روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: فرماندهي انتظامي شهرستان آستارا با همكاري معاونت نيروي انساني فرماندهي انتظامي استان گيلان از بين جوانان مومن و متعهد اعم از آقايان و بانوان نيروي افتخاري در راستاي تامين نظم و امنيت در شهرستان آستارا جذب مي كند.

وي اضافه كرد: علاقه مندان مي توانند در صورت تمايل با مراجعه به ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان آستارا و يا از طريق تماس با تلفن هاي 01312185772 ، 01312185781 آمادگي خود را جهت همكاري اعلام كنند.

فرمانده انتظامي آستارا تابعيت جمهوري اسلامي ، اعتقاد به مباني نظام جمهوري اسلامي ايران ، ولايت فقيه و قانون اساسي ج.ا.ا ، دارا بودن مدرك تحصيلي حداقل سوم راهنمايي ، دارا بودن سلامت و توانايي جسمي و رواني و عدم اعتياد به مواد مخدر و حداقل سن 15 و حداكثر 65 سال را از جمله شرايط متقاضيان فعاليت به عنوان پليس افتخاري در شهرستان آستارا عنوان كرد.

سرهنگ مهدي زاده در ادامه از دستگيري سارق 15 ساله موتورسيكلت در آستارا خبر داد و افزود: در اين راستا ماموران پليس آگاهي پس از چند روز كنترل نامحسوس محدوده هاي آسيب پذير ، نوجواني را كه با در دست داشتن ابزاري سعي بر روشن كردن و سرقت موتورسيكلت پارك شده در يكي از مراكز تفريحي سطح شهر را داشت مشاهده و در اقدامي غافلگيرانه او را دستگير كردند.

وي اضافه كرد: در بازجويي هاي به عمل آمده از اين نوجوان 15 ساله، وي به چهار فقره سرقت اعتراف و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد.ك3

7105/535/ 603