۱۰ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8122168
T T
۰ نفر

غزه در آتش و خون/

۱۰ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8122168
غزه در آتش و خون/ آسمان غزه در روز نیز تیره شده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/10 سیاسی.غزه.فلسطین.اسراییل تهران - مردم غزه درحالی روز خود را به شب می رسانند که جنگنده های اف 16 بی وقفه بمب های خود را بر سر آنان می ریزند و دود ناشی از بمباران ها، آسمان این شهر کوچک را چنان تیره ساخته که روز آن شبیه شب است بدون اینکه از خواب و آرامش در آن خبری باشد.
گزارش گروه اخبار صوتی تصویری ایرنا حاکیست ، جنگنده های صهیونیستی هرچند با تجهیزات آمریکایی مکانهای زیادی را در غزه ازبین برده اند ولی گویی هم اینک در بین دود غلیظی که به پا کرده اند سرگردان شده اند و می کوشند مکانی تازه برای ویران کردن در غزه بیابند و برای از دست ندادن یک لحظه ویرانی، دچار تشویش شده اند.
گرچه دود و تاریکی، غزه را احاطه کرده و غرش وحشتناک جنگنده های اف 16 آرامش آن را برهم زده است اما نتوانسته مانع از انعکاس حقایقی از فجایع وحشتناک صهیونیستها از سرزمین مسلمانان فلسطینی در غزه باشد.
از لابلای آسمان دود گرفته غزه و سر وصدای ناشی از بمباران و ناله های مجروحان و خانواده های قربانیان می توان دید و شنید که خیابانهای غزه بار سنگین نبود بیمارستانها و امکانات دارویی را به دوش می کشند و پذیرای مجروحان و شهدایی هستند که هرلحظه در میان صدای مهیب بمبارانها و در هاله ای از دود بر سنگفرشها جای می گیرند.
شاید خیابانهای غزه، مقاومت و شجاعت را از اهالی آن آموخته اند و می دانند چگونه آغوش خود را به روی مردمی بگشایند که اکنون چیزی جز خون و آتش نمی بینند.
می توان دید که اهالی این شهر کوچک چگونه در انتظار باز شدن گذرگاه مرزی رفح هستند تا بتوانند مجروحان را از درد و رنج فراوان نجات دهند و شاید در آخرین لحظات درهای زندگی را به رویشان باز ببینند.
درحالی که شبکه های خبری سراسر جهان تصاویری از این شهر بسته به نمایش می گذارند که برای هر بیننده ای دردآور است و مردم بسیاری از کشورها فریاد محکومیت و توقف تجاوزهای اسرائیل سر می دهند، رسانه های صهیونیستی از استمرار و حملات هوایی و یا آغاز حمله زمینی به غزه خبر می دهند.
با وجود اینکه اسرائیل غزه را محاصره کرده و دروازه های آن را مسدود ساخته و آن را به شهری بسته تبدیل کرده است اما گویی خود در تاریکی و بی خبری بسر می برد و فریادهای مرگ بر اسرائیل را نمی شنود و صحنه های دردآور غزه را نمی بیند و همچنان بر ادامه آنچه انتقاد و اعتراض بسیاری از کشورها را به دنبال داشته است تاکید دارد .
به نظر می رسد با تحریم غزه این سران اسرائیل هستند که ارتباطشان با دنیای بیرون قطع شده است و گوشهایشان نمی شنود و چشمهایشان نمی بیند و درموج اعتراض و نارضایتی و تظاهرات گسترده همچنان بر طبل کشتار و جنایت می کوبند.
دنیا امروز درمقابل این جنایات هولناک ساکت نخواهد نشست و باید بپا خیزد.
عاقبت پیروزی از آن فلسطینیان مقاوم است .
صویر1565**1110** شماره 099 ساعت 11:28 تمام
۰ نفر