۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸
کد خبر: 81204595
T T
۰ نفر
معاون وزيرجهادكشاورزي:هيچ عبادتي بالاتر از جهاد سازندگي نيست

شهر ري- ايرنا- معاونت توسعه مديريت و منابع انساني وزارت جهاد كشاورزي گفت: هيچ عبادتي بالاتر از خدمت به مردم و جهاد سازندگي نيست.

به گزارش ايرنا، 'علي جوادي' روز سه شنبه در آيين تجديد ميثاق مديران و كاركنان وزارت جهاد كشاوري به مقام امام راحل در مرقد مطهر، اظهار داشت: هم اكنون با توجه به منويات رهبر معظم انقلاب و تدبير ايشان در نامگذاري سال جديد با عنوان سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي تمام تلاش خود را براي سازندگي ايران اسلامي بيش از گذشته بايستي به كار ببنديم.

وي افزود: سرمايه اصلي وزارت جهاد كشاورزي، نيروي انساني متعهد و متخصص مي باشد و حفظ اين سرمايه يكي از وظايف اصلي ماست.

وي يادآوري شد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بيش از سه هزار و يكصد جهادگر در عرصه هاي خدمت رساني به رزمندگان اسلام در جبهه هاي حق عليه باطل به شهادت رسيدند و در كنار اين عزيزان شاهد هزاران رزمنده جهادگر نيز مجروح و به درج جانبازي نائل شدند.

وي تاكيد كرد: جهادگران سازندگي هرساله به مناسبت تاسيس جهادسازندگي و در زمان حيات امام به خدمت ايشان رسيده و به فرمايشات رهبركبير انقلاب گوش فرا ميدادند و هم اكنون نيز بعد از گذشت 25 سال از ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي با حضور در مرقد مطهر نسبت به آرمانهاي امام خميني (ره) اداي احترام مي كنند.

معاون وزير جهاد كشاورزي صبح امروز /دوشنبه/ به مناسبت سالروز تاسيس جهاد سازندگي به همراه مديران و كاركنان با حضور در حرم مطهر امام راحل با اهداي تاج گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ امام خميني(ره) اداي احترام كردند.

1724/1914/ 1417/
۰ نفر