۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۳۱
کد خبر: 81202775
T T
۰ نفر
سه طلا و سه نقره دستاورد دوندگان ايراني در روز پاياني

تهران - ايرنا - دومين و آخرين روز از رقابت هاي بين المللي دووميداني جام كازانف در قزاقستان يكشنبه شب برگزار شد و در اين رقابت ها دوندگان كشورمان صاحب سه طلا و سه نقره ديگر شدند.

به گزارش ايرنا از فدراسيون دووميداني، ملي پوشان ايران روز يكشنبه در مواد 200 متر، پرش طول، پرتاب ديسك و پرش ارتفاع به ميدان رفتند.



** يك طلا و دو نقره در پرتاب ديسك

محمد صميمي نايب قهرمان مسابقات قهرماني آسيا با پرتابي به مسافت 62 متر و 10 سانتيمتر به مدال طلا رسيد، محمود برادر كوچكتر وي نيز با پرتابي به مسافت 61 متر و 92 سانتيمتر به مدال نقره دست يافت.

در بخش بانوان هم ژاله كاردان با 44 متر و 80 سانتيمتر با كسب مدال نقره توانست ركورد ملي ايران را بهبود بخشد.

اين ركورد پيشتر در اختيار فاطمه خياطي با 44 متر و 73 سانتيمتر بود.



** يك طلا و نقره در 200 متر

مهدي زماني ملي پوش خوش آتيه كشورمان هم كه روز گذشته مدال طلاي 400 متر را با اقتدار به دست آورده بود، امروز در ماده 200 متر به ميدان رفت و با طي كردن مسير در مدت زمان 21 ثانيه و 11 صدم ثانيه به مدال خوش رنگ طلا دست يافت.

اما مريم طوسي هم كه روز شنبه در 100 متر نايب قهرمان شده بود، روز يكشنبه در ماده 200 متر به ميدان رفت و باز هم به مقام نايب قهرماني بسنده كرد.



** كيوان قنبرزاده طلايي شد

كيوان قنبرزاده با پرشي به ارتفاع دو متر و 22 سانتيمتر در حالي به قهرماني رسيد كه سه ورزشكار مشتركا از اين مانع عبور كردند اما قنبرزاده به دليل خطاي كمتر در جايگاه نخست ايستاد.

محمد رضا وظيفه دوست نيز با پرشي به ارتفاع دو متر و 18 سانتيمتر در جايگاه پنجم ايستاد.

پيش از اين تيم ملي دووميداني كشورمان موفق به كسب دو طلا از سوي مهدي زماني (400 متر) و حسن تفتيان (100متر) و سه نقره از سوي ژاله كاردان (پرتاب وزنه)، مريم طوسي (100 متر) و ميلاد سيار (110 متر با مانع) و يك مدال برنز توسط رضا مقدم (پرتاب چكش) در اين مسابقات شده بود.

ورزشي (1)**1067**1581

سرخط اخبار ورزش