۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۳۷
کد خبر: 81148088
T T
۰ نفر
ساختمان جديد تالاسمي و هموفيلي، بيمارستان شهيد دستغيب شيراز به بهره برداري رسيد

شيراز - ايرنا ، با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز، ساختمان جديد تالاسمي و هموفيلي، سالن كنفرانس و كتابخانه بيمارستان شهيد دستغيب شيراز به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، رييس دانشگاه علوم پزشكي شيراز در آئين افتتاح ساختمان جديد تالاسمي و هموفيلي بيمارستان شهيد دستغيب، با اشاره به دغدغه هميشگي اين دانشگاه در زمينه ارائه خدمات بهتر به بيماران مبتلا به تالاسمي و هموفيلي، تصريح كرد:سرانجام اين خدمت به بركت ماه رجب، تحقق يافت و بيماران از هفته آينده به ساختان جديد انتقال مي يابند.

دكتر محمدهادي ايمانيه ابراز داشت: در صورت امكان و در آينده، ميزان پذيرش بيماران در اين مجتمع افزايش خواهد يافت و بيماران بيشتري از اين خدمت بهره مند مي شوند.

ساختمان جديد تالاسمي بيمارستان شهيد آيت اله دستغيب، با زيربناي يك هزار و 435مترمربع و در سه طبقه مورد بهره برداري قرار گرفت.

همچنين در بيمارستان شهيد دستغيب به مناسبت ماه مبارك رجب، كتابخانه، كافي نت و سالن كنفرانس اين بيمارستان افتتاح شد .

با توجه به كمبود فضاي آموزشي براي دانشجويان و كاركنان بيمارستان شهيد دستغيب جهت مطالعه دانشجويان و كاركنان و عدم دسترسي به اينترنت، اين پروژه با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز مورد بهره برداري قرار گرفت.

اين سالن كنفرانس، با زيربناي 114مترمربع احداث شده و يك ميليارد و 700ميليون ريال هزينه صرف احداث و تجهيز آن به فن كوئل، اسپيلت، پروژكتور، سيستم صدا، صندلي و ديوارپوش شده است.ك/2

677

سرخط اخبار استان‌ها