۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۷:۰۸
کد خبر: 81111984
T T
۰ نفر
همايش كاربرد رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در كسب و كار برگزار مي شود

تهران - ايرنا - نخستين همايش كاربرد رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در كسب و كار با استناد به اولويت هاي اصلي دولت تدبير و اميد و رييس جمهوري اسلامي ايران در حوزه مسائل اقتصادي و بحث فضاي كسب و كار برگزار مي شود.

به گزارش روزدوشنبه دبيرخانه شوراي اطلاع رساني دولت، دليل برگزاري اين همايش تاكيد دولت بر ايجاد انگيزه و سرمايه گذاري براي بخش خصوصي و فعالان اقتصادي محيط كسب و كار با توجه به توسعه نظام اطلاعاتي و همچنين نقش آفريني فعال رسانه هاي نوين است.

برخي از محورهاي اين همايش عبارتند از:

- روابط عمومي نوين و رسانه هاي اجتماعي

- تاثير رسانه هاي اجتماعي در بازدهي سازمان

- كاركرد رسانه هاي اجتماعي در علوم ارتباطات

- تاثير رسانه هاي نوشتاري و ديداري در تحقق اهداف

- هوش كسب و كار در حوزه هاي روابط عمومي و بازاريابي

- تحليل داده هاي حجيم در رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي

- تحليل شبكه هاي اجتماعي و هوش كسب و كار

- ابزارهاي داده كاوي در هوش كسب و كار

- پردازش زبان طبيعي و متن كاوي

- هوش كسب و كار اجتماعي

نخستين همايش كاربرد رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در كسب و كار به دبيري اميرحسين عسگري و به همت معاونت ارتباطات و اطلاع رساني دولت در خرداد ماه1393 برگزار مي شود.

فراهنگ(2)**9266**1588