به گزارش روزدوشنبه دبيرخانه شوراي اطلاع رساني دولت، دليل برگزاري اين همايش تاكيد دولت بر ايجاد انگيزه و سرمايه گذاري براي بخش خصوصي و فعالان اقتصادي محيط كسب و كار با توجه به توسعه نظام اطلاعاتي و همچنين نقش آفريني فعال رسانه هاي نوين است.
برخي از محورهاي اين همايش عبارتند از:
- روابط عمومي نوين و رسانه هاي اجتماعي
- تاثير رسانه هاي اجتماعي در بازدهي سازمان
- كاركرد رسانه هاي اجتماعي در علوم ارتباطات
- تاثير رسانه هاي نوشتاري و ديداري در تحقق اهداف
- هوش كسب و كار در حوزه هاي روابط عمومي و بازاريابي
- تحليل داده هاي حجيم در رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي
- تحليل شبكه هاي اجتماعي و هوش كسب و كار
- ابزارهاي داده كاوي در هوش كسب و كار
- پردازش زبان طبيعي و متن كاوي
- هوش كسب و كار اجتماعي
نخستين همايش كاربرد رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در كسب و كار به دبيري اميرحسين عسگري و به همت معاونت ارتباطات و اطلاع رساني دولت در خرداد ماه1393 برگزار مي شود.
فراهنگ(2)**9266**1588
همايش كاربرد رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در كسب و كار برگزار مي شود
۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۷:۰۸
کد خبر:
81111984
![همايش كاربرد رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در كسب و كار برگزار مي شود همايش كاربرد رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در كسب و كار برگزار مي شود](https://img9.irna.ir/old/Image/1393/13930118/81111984/N81111984-5608184.jpg)
تهران - ايرنا - نخستين همايش كاربرد رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در كسب و كار با استناد به اولويت هاي اصلي دولت تدبير و اميد و رييس جمهوري اسلامي ايران در حوزه مسائل اقتصادي و بحث فضاي كسب و كار برگزار مي شود.