۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱
کد خبر: 81095329
T T
۰ نفر
كودك سه ساله خويي به علت آتش سوزي جان خود را از دست داد

خوي، اروميه - ايرنا - رئيس شبكه بهداشت و درمان خوي گفت: كودك سه ساله خويي به علت شدت جراحات وارده از آتش سوزي آخرين چهارشنبه سال، جان خود را از دست داد.

حسن طاهرلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار كرد: اين كودك سه ساله كه در حوادث چهارشنبه آخر سال دچار سوختگي شده بود بعد از اعزام به تبريز به علت شدت سوختگي، جان خود را از دست داد.

وي افزود: اين كودك خردسال اهل روستاي ملكان از توابع خوي بود كه متأسفانه هنگام درست كردن آتش با پاشيده شدن نفت روي لباسش، دچار آتش سوزي شده بود.

وي گفت: اين كودك بعد از انجام اقدامات اوليه و مراقبتهاي ويژه پزشكي، به علت سوختگي شديد دستور اعزام مصدوم به اروميه صادر شد كه خانواده مصدوم با رضايت خويش ، اقدام به اعزام مصدوم به تبريز كردند كه نهايتاً به دليل سوختگي شديد اين كودك جان خود را از دست داد.

طاهرلو گفت: آمار حوادث چهارشنبه سوري در خوي در مقايسه با زمان مشابه در سال گذشته نشان از افزايش 30 درصدي داشت به طوري كه امسال 49 نفر آسيب ديده داشتيم و تنها مورد دلخراش مربوط به همين كودك سه ساله بود و به غير از هفت نفري كه بستري شده اند ، بقيه موارد به صورت سرپايي مداوا شدند.

7128/581