۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۴۷
کد خبر: 81093433
T T
۰ نفر
ميوه دولتي در حال توزيع استان مركزي از كيفيت خوبي برخوردار است

ساوه- ايرنا- معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزي گفت: پرتقال و سيب در حال توزيع شب عيد در سطح اين استان از كيفيت خوبي برخوردار است.

به گزارش ايرنا، 'كمال فروتن' روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظيم بازار شهرستان زرنديه افزود: مردم تاكنون از كيفيت ميوه هاي دولتي در حال توزيع ابراز رضايت كرده اند.

وي بيان كرد: واحدهاي منتخب توزيع ميوه و واحدهاي صنفي اتحاديه تعاوني مصرفي كه با بنر مشخص شده اند، ميوه شب عيد را توزيع مي كنند و از آنان انتظار داريم كه ميوه را با همان كيفيت مناسب در اختيار مردم قرار دهند.

فروتن گفت: برخي از ميوه هاي پيشنهاد شده براي توزيع در شب عيد به دليل كيفيت نامناسب مورد تاييد قرار نگرفت و هم اكنون كيفيت ميوه هاي دولتي از اقلام مشابه در بازار بالاتر است.

وي اظهار كرد: يك هزار و 200 تن سيب و يك هزار و 800 تن پرتقال توسط مباشران همكار اين سازمان از طريق 55 پايگاه در استان مركزي در حال توزيع است .

وي ادامه داد: قيمت عرضه هر كيلوگرم سيب در اين پايگاه ها 31 هزار ريال و براي پرتقال 18 هزار ريال تعيين شده است.

به گفته وي، نظارت و بازرسي گروه هاي مختلف اين سازمان از مراكز توزيع ميوه شب عيد، واحدهاي صنفي و ديگر مراكز تا 15 فروردين سال آينده ادامه دارد.

به گفته فروتن، كمبودي براي تامين و توزيع كالاهاي مورد نياز مردم استان مركزي در ايام تعطيلات نوروزي وجود ندارد و آنان با آسودگي مي توانند مايحتاج خود را در اين ايام تامين كنند.ك/2

7338/686