۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۵۴
کد خبر: 81091616
T T
۰ نفر

طرح امداد و نجات نوروزي هلال احمر گيلان آغاز شد

۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۵۴
کد خبر: 81091616
طرح امداد و نجات نوروزي هلال احمر گيلان آغاز شد

رشت - ايرنا - طرح امداد و نجات نوروزي جمعيت هلال احمر گيلان روز دوشنبه با آمادگي كامل نيروها براي ارايه خدمات به مسافران در نوروز 93 در اين استان آغاز شد.

مديرعامل جمعيت هلال احمر گيلان گفت: طرح امداد و نجات نوروزي اين جمعيت از امروز در 24 پايگاه و پست هاي موقت و سيار در مسيرهاي پرتردد و حادثه خيز اين استان به اجرا درآمد.

'علي رضا خصوصي' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : 400 كارمند، نجاتگر و ايثارگر به منظور ارايه خدمات به مسافران و هموطنان در طرح امداد و نجات نوروزي جمعيت هلال احمر گيلان شبانه روزي مشاركت مي كنند.

وي اظهار كرد: در اجراي اين طرح نيروهاي هلال احمر در قالب تيم هاي امداد و نجات جاده اي ، دريايي ، كوهستان و امداد هوايي به ارايه خدمات مي پردازند.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به مسافرپذير بودن استان و استقبال گردشگران از شهرهاي گردش پذير گيلان تمهيدات لازم براي استقرار پايگاه هاي امداد و نجات كوهستان در شهرستان هاي ماسوله و تالش نيز انديشيده شده است.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان گيلان تصريح كرد: از مجموع پايگاه ها ، دو پايگاه امداد دريايي نيز در شهرستان هاي رودسر و بندرانزلي و يك پايگاه امداد هوايي اين جمعيت براي ارايه خدمات امدادي به مسافران نوروزي فعال شده است.

به گفته وي، طرح ياد شده به مدت 21 روز در گيلان ادامه دارد. ك/3.

7286/ 603