۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۳۴
کد خبر: 81083057
T T
۰ نفر
سرمربی سپاهان اصفهان: با انگیزه زیاد برای پیروزی مقابل الهلال بازی می كنیم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: سه امتیاز دیدار با الهلال عربستان سعودی را برای صعود به مرحله بعد می خواهیم و فردا (چهارشنبه) با انگیزه زیاد و برای كسب پیروزی مقابل این تیم به میدان می رویم.

به گزارش ایرنا، «زلاتكو كرانچار» عصر امروز (سه شنبه) در مصاحبه قبل از دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان سعودی در رقابت های قهرمانی لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا افزود: الهلال تیمی قوی است و باید بازیكنان این تیم را مهار كنیم و برای این كار برنامه ریزی كرده ایم.

وی تصریح كرد: الهلال در دیدار قبلی خود مقابل الاهلی امارات عربی متحده مساوی كرد و دو امتیاز از دست داد و برای جبران امتیاز از دست رفته با انگیزه بالا به اصفهان آمده است.

كرانچار افزود: با اینكه در دیدار نخست مقابل السد قطر شكست خوردیم اما مصمم هستیم با حمایت تماشاگران خود، فردا پیروز شویم و آن شكست را جبران كنیم.

سرمربی سپاهان اظهار كرد: در هر دو تیم ضعف بزرگی دیده نمی شود و آنچه سبب شد در دیدار با السد شكست بخوریم، اشتباهات فردی در خط حمله تیم بود و الهلال هم این اشتباهات را مقابل الاهلی مرتكب شد اما مصمم هستیم در دیدار فردا این اشتباهات را تكرار نكنیم.

كرانچار در باره جوانگرایی تیم سپاهان در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا گفت: از نظر من كیفیت بازی به سن بازیكنان ربطی ندارد و در لیگ ایران به جوانان فرصت دادیم كنار با تجربه ها، خود را نشان دهند و در لیگ آسیایی هم این روند را ادامه می دهیم.

محرم نویدكیا نماینده بازیكنان سپاهان نیز در این مصاحبه اظهار كرد: تیم سپاهان جوانان خوبی دارد و با اعتمادی كه كرانچار به آنها كرده است، می توانند توانایی های خود را در لیگ آسیا نشان دهند.

وی افزود: تیم ما در لیگ برتر فوتبال، فراز و نشیب هایی داشته است اما اگر باشگاه سیاست جوانگرایی خود را ادامه دهد، می توان در آینده 15 بازیكن جوان خوب داشت.

وی در باره دیدار با الهلال گفت: هر دو تیم به امتیاز این دیدار نیاز دارند زیرا اگر این امتیاز را از دست بدهند، صعود آنها به مرحله بعد مشكل خواهد شد.

نویدكیا گفت: الهلال تیم خوبی است و در بین تیم های عربی بهترین است.

تیم های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان سعودی، فردا

(چهارشنبه) در هفته دوم لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا در فولادشهر اصفهان مقابل هم قرار می گیرند.

پ/7132/607

ورزشی. ** 1589 **
۰ نفر