۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۳۵
کد خبر: 81027227
T T
۰ نفر
بیش از100 شهرك صنعتی به بخش خصوصی واگذار شد

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران، گفت: در راستای اصل 44 قانون اساسی و قانون واگذاری شهرك ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، اداره بیش از 100 شهرك و ناحیه صنعتی دركشور به طور كامل به شركتهای خدماتی بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی، سیدمحمدعلی سیدابریشمی در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرك صنعتی كاسپین استان قزوین، افزود: با توجه به نقش نظارتی شركت شهرك های صنعتی كشور، باید در صورت بروز مشكلات زیربنایی و زیرسازی شهرك ها برای مرتفع نمودن آن تلاش كرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح كرد: 31 هزار طرح با مساحت 16 هزار هكتار در شهرك ها و نواحی صنعتی كشور به بهره برداری رسیده است.

سیدابریشمی با اشاره به تعطیلی واحدهای صنعتی، گفت: هم اكنون بیش از 5 هزار واحد صنعتی در كشور داریم كه به دلیل مشكلات عدیده تعطیل هستند كه مهمترین دلیل تعطیلی آنها كمبود نقدینگی برای تامین مواد اولیه است.

وی اظهار امیدواری كرد: با سیاست های اتخاذ شده از سوی دولت در زمینه استفاده از منابع مختلف باید در جهت راه اندازی مجدد واحدها تلاش و زمینه تامین مواد اولیه مورد نیاز را فراهم كرد.

اقتصام(1)1574**1558
۰ نفر