۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷
کد خبر: 81018104
T T
۰ نفر
بزرگراه حكيم غرب به  جنوب اتوبان تهران - كرج متصل مي شود

تهران بزرگ-ايرنا- رييس كميسيون عمران و حمل و نقل شوراي شهر تهران گفت: اميدواريم با همكاري دستگاه هاي مسوول، تا 22 بهمن 93 بزرگراه حكيم غرب به كاروانسراي سنگي در جنوب اتوبان تهران كرج برسد.

'احمد دنيا مالي' روز پنجشنبه در حاشيه بازديد اعضاي كميسيون عمران شوراي شهر تهران از پروژه احداث تونل شهيد حكيم به خبرنگار ايرنا گفت: احداث امتداد بزرگراه شهيد حكيم غرب به سمت كاروانسراي سنگي در جنوب اتوبان تهران - كرج تاثير زيادي در كاهش ترافيك محورهاي غرب تهران و به خصوص بزرگراه تهران- كرج دارد.

وي در عين حال، عبور بزرگراه حكيم غرب از پارك چيتگر را اجتناب ناپذير دانست و گفت: اگرچه عبور اين بزرگراه از پارك گريزناپذير بود اما تمهيداتي انديشيده شد تا با احداث تونل در زير پارك، از تخريب فضاي جنگلي و آسيب رساندن به محيط زيست پارك زيباي چيتگر جلوگيري شود.

وي، پيشرفت فيزيكي پروژه عمراني ادامه بزرگراه حكيم غرب به سمت اتوبان تهران كرج را 10 درصد جلوتر از برنامه زمانبندي عنوان كرد و گفت: با احداث تونلي با طول حدود هزار متر در منتها اليه جنوبي پارك چيتگر كه سه لاين عبوري و يك لاين اضطراري دارد، اميدواريم تا 22 بهمن سال 93، بزرگراه حكيم غرب به كاروانسراي سنگي برسد.

دنيامالي افزود: بر اساس طراحي صورت گرفته در مورد امتداد بزرگراه حكيم غرب قرار است آن بخش از بزرگراه شهيد حكيم كه از بوستان چيتگر مي‌گذرد، به صورت تونل اجرايي شده و بقيه مسير به صورت روگذر تا كاروانسراي سنگي در جنوب اتوبان تهران-كرج ادامه يابد.

رييس كميسيون عمراني شوراي شهر امروز پنج شنبه به همراه اسماعيل دوستي و ابوالفضل قناعتي ديگر اعضاي كمسيون عمران و حمل و نقل شوراي شهر از پروژه احداث تونل شهيد حكيم بازديد كردند.

تهرام/9191 /1600/
۰ نفر