۲۸ دی ۱۳۹۲، ۲۰:۵۱
کد خبر: 81001178
T T
۰ نفر
فرماندار شهرستان اهر بر لزوم اقامه نماز جماعت در ادارات تاكيد كرد

اهر ، تبريز - ايرنا - فرماندار شهرستان اهر نماز جماعت را نماد وحدت و همدلي مسلمانان ذكر كرد و برگزاري هرچه باشكوهتر آن در ادارات را يك وظيفه همگاني در جهت ترويج فرهنگ نماز برشمرد.

رضا صديقي روز شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز اين شهرستان، به برگزاري نماز جماعت در ادارات و نهادها اشاره كرد و افزود: بايد به امر نماز به عنوان اصل نگاه كنيم و نبايد به بهانه كار از فضيلت اقامه نماز در اول وقت غافل شويم.

وي گفت: حيات و زندگي ما به نماز و توجه به خداست و هر چه بيشتر به اين فريضه معنوي توجه شود جامعه كمتر به گناه و گمراهي آلوده مي شود.

صديقي افزود: يكي از برنامه‌ هاي اصلي و جدي ما برنامه‌ ريزي مناسب در زمينه ترويج فرهنگ نماز در مدارس و دانشگاه‌ها باشد كه در اين راستا نقش استادان، معلمان و نهادهاي فرهنگي فعال در اين مراكز براي تشويق و ترغيب دانشجويان و دانش‌ آموزان به نماز بسيار تأثيرگذار است.

فرماندار شهرستان اهر گفت: بهره‌ گيري از كارشناسان خبره در زمينه پاسخ به شبهات و بسترسازي مناسب در اين زمينه براي حضور پرشور جوانان در نمازهاي جماعت در مدارس و دانشگاه‌ها ضروري است.

وي افزود: در اكثر ادارات و مدارس اين شهرستان نماز بصورت جماعت اقامه مي شود و اين نشان از توجه ويژه ادارات و مدارس به اين فريضه معنوي است.

صديقي برپايي نماز و ياد خدا را مظهر آرامش دل ها و قلوب مؤمنين در جهت تقرب به ذات باري تعالي ذكر كرد.7225/587