۲۵ دی ۱۳۹۲، ۸:۴۸
کد خبر: 80995797
T T
۰ نفر
نماينده مجلس:خبرنگاران در تقويت روحيه نشاط و اميد سهيم شوند

گلپايگان، اصفهان – ايرنا - نماينده مردم شهرستان هاي گلپايگان و خوانسار در مجلس شوراي اسلامي گفت:خبرنگاران با تعامل دوسويه بين مردم و مسوولان و با اطلاع رساني صحيح در تقويت روحيه نشاط و اميد در جامعه سهيم شوند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، 'سيد محمدحسين ميرمحمدي' شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گلپايگان اظهار كرد:اصحاب رسانه و خبرنگاران با در نظر گرفتن عدالت رسانه اي در انعكاس دقيق و صادقانه خبرها تلاش كنند.

وي به نقش مهم و حساس اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان گلپايگان اشاره كرد و افزود:انتظار مي رود خبرنگاران به گونه اي عمل كنند تا خلا اطلاع رساني در اين شهرستان احساس نشود.

نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس شوراي اسلامي، همچنين به روند اجرايي برخي از پروژه هاي شهرستان گلپايگان اشاره كرد و گفت:احداث سد كوچري ،چهارخطه كردن راههاي شهرستان در 'جاده گلپايگان خمين' و 'گلپايگان موته' اقدامات اجراي مرحله دوم تصفيه خانه آب شرب، از طرح هاي مهم اين شهرستان است كه با پيشرفت بالايي در حال اجراست.

ميرمحمدي همچنين گفت: براي ارتقاي بيمارستان خيريه آيت الله گلپايگاني در شهر گوگد و تكميل فرستنده ديجيتال تلويزيون شهرستان هم اقدامات خوبي صورت گرفته است.

فرماندار گلپايگان هم به نقش فاخر خبرنگاران در دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس اشاره كرد و گفت:اكنون نيز خبرنگاران با انعكاس خبرها و نقد عالمانه، منصفانه، دلسوزانه و سازنده نقش مهمي دراطلاع رساني در جمهوري اسلامي ايفا مي كنند.

'محسن حسين ميرزايي' با قدرداني از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان گلپايگان و با تاكيد بر حضور مستمر همه خبرنگاران در جلسات و نشست هاي فرمانداري اظهار كرد: مسوولان شهرستان بايد از ظرفيت بالاي اين قشر تلاشگر در اطلاع رساني عملكردها به مردم، به خوبي استفاده كنند.

وي اضافه كرد: خبرنگاران نيز با حفظ امانت داري و با دقت و سرعت لازم، مشكلات ،نيازمنديها و توانمندي هاي شهرستان را در در راستاي رشد و تعالي اين خطه كهن با ويژگي هاي منحصر به فرد ديني، فرهنگي و تاريخي اطلاع رساني كنند.

امام جمعه گلپايگان هم گفت: خبرنگاران پل ارتباطي خوبي ميان مردم و مسوولان هستند و مسوولان بايد در محدوده كاري خود با توجه به نياز جامعه با صعه صدر پاسخگوي سؤال خبرنگاران درجهت آگاهي بخشي مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمين 'محمد رضا اسماعيلي' با اشاره به اينكه ديدگاه هاي متفاوتي در جامعه وجود دارد اظهار كرد:امروز همه بايد بدون وابستگي هاي جناحي در راستاي منويات مقام معظم رهبري و با حمايت از دولتمردان در جهت خدمت رساني به مردم تلاش كنيم.

'محمدحسين محمدي فشاركي' رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان گلپايگان هم با قدرداني از مسوولان و خبرنگاران در اين نشست با ارائه گزارشي از فعاليت اصحاب رسانه و اداره ارشاد، خواستار رفع مشكلات و نيازهاي خبرنگاران شهرستان از سوي مسوولان شد.

در اين نشست همچنين جمعي از خبرنگاران ديدگاه ها، مشكلات و نياز هاي حوزه فعاليت خود را مطرح كردند.

شهرستان گلپايگان در 180 كيلومتري شمال غربي اصفهان واقع است.

پ/7138/1042

سرخط اخبار استان‌ها