۲۴ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 80994490
T T
۰ نفر
عامل برداشت غيرمجاز از حساب بانكي در ياسوج دستگير شد

ياسوج - ايرنا - رييس پليس فتا كهگيلويه و بويراحمد گفت: عامل برداشت غيرمجاز از حساب بانكي يك شهروند ياسوجي شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ سيد عبدالمطلب مرتضويان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به دنبال شكايت يك شهروند ياسوجي مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانكي وي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا كهگيلويه و بويراحمد قرار گرفت.

وي بيان كرد: در بررسي پرينت حساب بانكي مالباخته مشخص شد كه فردي با استفاده از سامانه تلفن بانك يكي از بانك هاي عامل ياسوج و به صورت تلفني مبالغي را با عنوان خريد كارت شارژ تلفن اعتباري برداشت كرده است.

مرتضويان اظهار كرد: كارآگاهان پليس فتا كهگيلويه و بويراحمد پس از انجام تحقيقات دامنه دار و هماهنگي با مقامات قضايي استان متهم را در يك اقدام پليسي شناسايي و براي بازجويي به مقر پيس انتقال دادند.

وي عنوان كرد: متهم دستگير شده پس از مواجه شدن با اسناد و مدارك پليس فتا كهگيلويه و بويراحمد اعتراف و اعلام كرد با مالياخته هم خدمتي دوران سربازي بوده و با سوء استفاده از اعتماد او شماره حساب و رمز دوم كارت عابر بانكش را به دست آورده و اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب شخصي وي كرده است.

مرتضويان با اشاره به تشكيل پرونده و تحويل متهم دستگير شده به مراجع قضايي كهگيلويه و بويراحمد، ابراز داشت: به مردم استان توصيه مي شود از ارائه اطلاعات مالي و بانكي خود شامل شماره حساب، شماره كارت اعتباري و رمز دوم عابر بانك به افراد ناشناس بپرهيزند و هر چند وقت يكبار رمز عبور كارت اعتباري خود را تغيير دهند.

7535/671