۵ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۰۰
کد خبر: 80968127
T T
۰ نفر
سطح مسابقات بين المللي كاراته مالزي بالا بود

زنجان - ايرنا - كاراته كار نوجوان زنجاني گفت: مسابقات بين المللي كاراته كه اخيرا در 'مالزي' برگزار شد به لحاظ فني و حضور ورزشكاران شاخص و عنوان دار در سطح بالايي بود.

نگين مهديون ، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در بخش 'كاتا' اين رقابت ها مقام نخست و در 'كوميته' نيز عنوان سوم را كسب كردم.

وي ، اظهار كرد: ورزشكاران ايران در اين مسابقات با كاراته كاران قدر و توانمند از كشورهايي چون 'ژاپن ، چين ، مالزي و كانادا' به رقابت پرداختند و در مصاف با آنها سطح كاراته كشورمان را در حد وسع و توان به رخ كشيدند.

اين كاراته كار فخرآفرين زنجان كه 11 سال بيشتر ندارد، گفت: قريب شش سال است كه در ورزش كاراته فعال هستم و براي ارتقا سطح اين رشته ورزشي زنجان نيز نياز به حمايت هاي بيشتر از سوي مسوولان است.

مهديون از برگزار كنندگان مراسم استقبال به ويژه مسوولان ورزش استان زنجان تقدير و تشكر كرد و افزود: زحمات 'شهاب سلطاني' رييس هيات كاراته استان زنجان و 'سكينه محرمي يگانه' مربي خودم و همچنين حمايت هاي والدينم ، نتيجه بخش شد و مطمئنا پس از اين نيز براي كسب افتخارات بيشتر براي استان و كشور تلاش جدي تري را خواهم كرد.

597/522/245
۰ نفر