۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹
کد خبر: 80949820
T T
۰ نفر

اردوی تیم ملی اسكی صحرانوردی كشور پایان یافت

۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹
کد خبر: 80949820
اردوی تیم ملی اسكی صحرانوردی كشور پایان یافت

كرج - ایرنا - مرحله سوم اردوی تیم ملی اسكی صحرانوردی كشور در بخش آقایان كه در پیست دیزین كرج برگزار شده بود، روز گذشته پایان یافت .

دبیر كمیته صحرانوردی فدراسیون اسكی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: آمادگی هر چه بیشتر برای شركت در رقابت های كشوری و المپیك از اهداف برگزاری این اردو بود.

' سید مصطفی میرهاشمی ' افزود: تیم ملی اسكی صحرانوردی اولین مرحله اردوی خود در پیست بین المللی شمشك و دومین مرحله آن را در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار كرد.

وی بیان كرد: در سومین مرحله این اردو كه از دهم آذر ماه امسال در پیست دیزین آغاز شده بود سید ستار صید ، علیرضا مقدید، ابوالفضل ساوه ای و حسین كلهر فرزند رمضانعلی حضور داشتند.

میر هاشمی تصریح كرد: بر اساس برنام ریزی ها در نظر است مرحله چهارم این اردوی آمادگی در پیست كلوپ نور امام زاده هاشم در منطقه شهرستان دماوند برگزار شود.

وی یادآورشد: اسكی بازان شركت كننده در این اردو چهارم دیماه سال جاری در مسابقات كشوری حضور خواهند یافت تا بتوانند امتیاز لازم برای كسب سهمیه رقابت های المپیك 2014 سوچی روسیه را به دست آورند.

میرهاشمی تصریح كرد: اكنون در كشور بر اساس ارائه آمارها حدود 400 تا 500 نفر به صورت همگانی به رشته اسكی صحرانوردی مشغول هستند كه 40 نفر آنان به صورت حرفه ای در مسابقات شركت دارند كه 15 نفر آنان را بانوان تشكیل می دهند.ك/3

694/692

سرخط اخبار استان‌ها