۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۹
کد خبر: 80934089
T T
۰ نفر

گلپايگان، اصفهان- ايرنا- هنرمندان و عوامل اجرايي نمايش 'زماني براي مردن' در تالار انديشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گلپايگان تجليل شدند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ايرنا، امام جمعه گلپايگان در اين آيين گفت: اجرا كنندگان اين نمايش با حداقل امكانات گوشه هايي از واقعه كربلا و نقش معاندان و مردم كوفه عليه امام حسين(ع) و ياران با وفايش را هنرمندانه به نمايش گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمين 'محمد رضا اسماعيلي' با قدرداني از هنرمندان و عوامل اجرايي نمايش 'زماني براي مردن'بر لزوم برنامه ريزي براي اجراي اين گونه نمايش ها با مضامين مذهبي در شهرستان گلپايگان تاكيد كرد.

وي با اشاره به اينكه اگر هنر در جايگاه واقعي خود قرار گيرد در جامعه ديني بخصوص در بين جوانان و نوجوانان تاثير گذاراست گفت: بهره گيري از نظر كارشناسان مذهبي و برنامه ريزي مناسب در اجراي درست نمايش هاي مذهبي ضروي است.

رييس اداره فرهنگ و اشاد اسلامي گلپايگان هم گفت: هنرمندان و عوامل اجرايي 'نمايش زماني براي مردن' از گروه نمايشي كوثر اين شهرستان به عشق حضرت امام حسين(ع) وياران با وفايش اين نمايش را تهيه و اجرا كردند.

'محمد حسين محمدي فشاركي' افزود: در 15 شب اجرا كه با همكاري شهرداري گلپايگان، اين اداره و برخي نهادهاي مذهبي صورت گرفت، اين نمايش با استقبال مردمي مواجه بود.

در ادامه از بازيگران و عوامل اجرايي ' زماني براي مردن' با لوح سپاس و هديه تجليل شدند.

به گزارش ايرنا، نمايش ' زماني براي مردن' از گروه نمايشي كوثر گلپايگان به كارگرداني 'پژمان عباسي' و نويسندگي 'عباس اكرمي' و بازيگري 'سعيد رفيعي' 'علي فلاح' 'حسين عرب پور' و 'پژمان عباسي' 'از 28 آبان تا 12 آذر' در گلپايگان به روي صحنه رفت.

شهرستان گلپايگان در 180 كيلومتري شمال غربي اصفهان واقع است.

پ/7138/1042

سرخط اخبار استان‌ها