۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۸:۳۵
کد خبر: 80915021
T T
۰ نفر
مداد و مداد رنگي مصرفي يك سال دانش آموزان جغين رودان تامين شد

رودان- ايرنا- مسوول روابط عمومي آموزش و پرورش رودان از تامين نوشت افزار شامل مداد و مداد رنگي مصرفي و مورد نياز يك سال دانش آموزان مجتمع پوياي بخش جغين اين شهرستان از محل كمك و مشاركت خيرين خبر داد.

رضا مريدي روز پنجشنبه در گفت و گوي اختصاصي با ايرنا افزود: با همت و پيگيري هاي انجمن اولياء و مربيان مجتمع پوياي بخش جغين شهرستان رودان و جلب كمك و مشاركت خيرين، يك هزار بسته مداد و مداد رنگي مورد نياز براي مصرف يك سال دانش آموزان اين مجتمع با ارزشي افزون بر 20 ميليون ريال تأمين و در بين آنان توزيع شد.

وي با اشاره به اينكه تحصيل در شرايط عادلانه يكي از حقوق بديهي هر شهروند است؛ رفع مسائل و نارسايي هاي احتمالي و ايجاد بستر و زمينه هاي مطلوب و لازم براي تحصيل افراد در محيطي امن، آرام، سالم، پر شور و بانشاط را يكي از اولويت هاي مهم كاري نظام تعليم و تربيت برشمرد.

مريدي در پايان خاطر نشان كرد: آموزش و پرورش به عنوان اصلي ترين و زير بنايي ترين نهاد در امر تعليم و تربيت در تلاش است؛ با رفع مسائل و نارسايي هاي احتمالي، زمينه تحصيل مطلوب و لازم را براي تمام دانش آموزان حتي در دور افتاده ترين و كمتر توسعه يافته ترين مناطق فراهم نمايد.

مجتمع پوياي بخش جغين شهرستان رودان يكي از شش مجتمع اين بخش مي باشد و هم اكنون بيش از 600 دانش آموز در اين مجتمع آموزشي مشغول به تحصيل مي باشند. ك/3

7196/668