۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴
کد خبر: 80893415
T T
۰ نفر

رایتل 1.5 میلیون مشترك دارد

۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴
کد خبر: 80893415
رایتل 1.5 میلیون مشترك دارد

تهران - مدیرعامل شركت رایتل تعداد مشتركان اپراتور سوم تلفن همراه كشور را 1.5 میلیون مشترك عنوان كرد و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده این تعداد تا پایان سالجاری به 5 میلیون مشترك خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'سیدمجید صدری' روز چهارشنبه در نخستین نشست خبری شركت رایتل افزود: در حال حاضر 135 شهر كشور تحت پوشش شبكه تلفن همراه رایتل قرار دارد.

وی درمورد ترتیب مشتركین و تعداد مشتركان سیم كارت های دائمی، اعتباری و دیتای این اپراتور گفت: آمار دقیقی در این مورد ندارم ، اما می توانم بگویم مصرف خدمات دیتا بیش از خدمات مكالمه است و هم اكنون تعداد مشتركین سیم كارت دیتای ما بیشتر است.



** خدمات رومینگ بین الملل رایتل تا یك ماه آینده راه اندازی می شود

مدیرعامل رایتل گفت: رایتل در حال حاضر خدمات رومینگ بین الملل ندارد اما قول می دهیم حداكثر تا یك ماه آینده خدمات رومینگ را راه اندازی كنیم تا مشتركان رایتل در سفرهای خارجی از خدمات این اپراتور استفاده كنند.



** سرویس مكالمه تصویری رایتل از اردیبهشت ماه قطع شده است

صدری با اشاره به اینكه سرویس مكالمه تصویری رایتل از اردیبهشت ماه 1392 قطع شده است، افزود: قطع این سرویس ضرر و زیان قابل توجهی به رایتل تحمیل كرد و امیدواریم با حضور آقای واعظی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشكل قطعی سرویس مكالمه تصویری رایتل هرچه سریعتر برطرف شود.

وی اظهاركرد: مكالمه تصویری، سرویس ویژه رایتل است و در زمینه برقراری دوباره این سرویس با وزیر ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات مكاتبه كرده ایم و امیدواریم هرچه سریعتر این معضل حل شود.

صدری از نهایی شدن پیوست فرهنگی رایتل خبرداد و گفت: مراجع تصمیم گیر ، برقراری دوباره سرویس مكالمه تصویری رایتل را منوط به تدوین پیوست فرهنگی كرده اند كه این پیوست در حال نهایی شدن است .

مدیرعامل رایتل گفت: اپراتور سوم تلفن همراه با نام تجاری رایتل ، تنها اپراتور هوشمند و تنها اپراتوری است كه مجوز ارائه خدمات نسل سوم تلفن همراه را دارد و چند روز پیش یكهزارمین سایت خود را در شاهچراغ نصب كرد.

صدری برنامه رایتل را نصب سه هزار و 600 سایت تا پایان دوره انحصار (شهریور ماه سال 1393 ) اعلام كرد.



** سرویس ویژه رایتل ،برای افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی

وی افزود: 100 درصد سهام رایتل متعلق به شركت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا) است و تمام كاركنان رایتل ایرانی هستند و هیچ شركت خارجی سهامدار این اپراتور نیست.

صدری گفت: با توجه به اینكه تامین اجتماعی یك خانواده بزرگ است و 37 میلیون نفر در كشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند ، رایتل برنامه جدی برای ارایه خدمات و سرویس های ویژه برای خانواده تامین اجتماعی دارد .

وی گفت ارایه خدمات ویژه به خانواده بزرگ تامین اجتماعی شروع شده و در آینده این خدمات با اولویت خدمات ارزش افزوده ادامه خواهد داشت .



** رایتل مشكلات زیادی دارد

مدیرعامل رایتل گفت: شبكه رایتل بی نقص و بی ایراد نیست و مشكلات زیادی از ترخیص كالا در گمرك تا تحریم و مشاركت و همكاری با وندروهای (ارایه دهندگان تجهیزات ) خارجی داریم ، اما تلاش می كنیم همه این مشكلات را برطرف كنیم .

صدری در مورد رقابت با سایر اپراتورهای تلفن همراه كشور گفت: هدف ما تكیه بر سرویس های ارزش افزوده مانند پرداخت با موبایل و ارایه خدمات در حوزه سلامت و آموزش است ، در این راستا با سازمان های بزرگ از جمله دانشگاه آزاد و سازمان بهداشت وزارت نفت تفاهم نامه امضا كرده ایم.

وی افزود: تعرفه مكالمه رایتل با تعرفه های ایرانسل و همراه اول فرقی ندارد ، در زمینه قیمت سرویس های جدید نیز دنبال ارایه خدمات با قیمت حداقلی هستیم .



** پوشش رایتل در تهران تا 2 ماه آینده تكمیل می شود

مدیر عامل رایتل گفت: پوشش تهران تا عمق 300 كیلومتر تا 2 ماه آینده تكمیل می شود و تمام جاده های منتهی به تهران تحت پوشش شبكه رایتل قرار می گیرد.

صدری گفت: خوشبختانه با شركت ارتباطات شهر در زمینه نصب دكل و آنتن مشكلی نداریم .

وی همچنین تاكید كرد باید به وضعیت شبكه فروش رایتل سامان جدی بدهیم و سیم كارتها و كارت شارژهای این اپراتور به راحتی در اختیار مردم قرار بگیرد.



** رایتل فروش تلفنی ندارد

صدری با اشاره به فروش غیرمجاز سیم كارت های رایتل از طریق تماس تلفنی گفت: رایتل فروش تلفنی ندارد و این اپراتور فروش سیم كارت خارج از شبكه رسمی را به كمك مردم و اطلاعات مردمی پیگیری می كند.



** رایتل هنوز به سود آوری نرسیده است

مدیرعامل رایتل گفت : رایتل یك سال است كه فعالیت خود را شروع كرده و هنوز به سود آوری نرسیده است ، انتظار هم نداشتیم كه بعد از یك سال به سود برسیم .

اقتصام (4) 1579 **1561
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد