۱ آبان ۱۳۹۲، ۲۲:۰۷
کد خبر: 80872747
T T
۰ نفر
شهرداران خوزستان با برنامه ريزي خدمات رساني مطلوب به شهروندان را هدفگذاري كنند

انديمشك،دزفول-معاون اداره كل امور شهري و شوراهاي استانداري خوزستان گفت:شهرداري ها بايد با برنامه ريزي و حركت بر اساس تفكر شهري به شهروندان خدمات بهتري ارائه كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا 'مرادعلي واهبي' روز چهارشنبه در آيين معارفه شهردار حسينيه در محل فرمانداري انديمشك افزود: بودجه مصوب شهرداري ها بايد در راستاي رفاه شهروندان و خدمات رساني مطلوب به مردم تدوين و تهيه شود.

وي گفت:شوراهاي اسلامي و شهرداران بايد فرصت ها و تهديدها را شناسايي كرده و در اين راستا به طراحي و اجراي پروژه هاي مفيد و تاثيرگذار روي آورند.

واهبي افزود:حفاظت و نگهداري از طرح ها و پروژه هاي عمراني نيز بايد در دستور كار شهردارها قرار گرفته و از اولويت هاي كاري باشد تا از هدر رفت سرمايه هاي شهرداري و بيت المال جلوگيري شود.

به گفته وي ، شهر حسينيه به عنوان پيشاني استان خوزستان و ورودي اين استان بايد داراي عمران و وضعيت ظاهري بهتري باشد.

'مجتبي صديق زاده' معاون فرماندار انديمشك نيزدر اين مراسم جايگاه شورا و شهرداري را مهم دانست و گفت:توجه به نيازهاي مردم و اجراي برنامه هاي سازنده شهري مي تواند گامي براي توسعه و آباداني شهرها باشد.

'مرتضي گلشاهي' رييس شوراي اسلامي شهر حسينيه بر ضرورت خدمت صادقانه به مردم تاكيد كرد.

در اين آيين از زحمات 'قي ميرعالي'سرپرست شهرداري حسينيه تقدير و ن'نوراله مرتضوي راد' به عنوان شهردار جديد اين شهر معرفي شد.

شهر حسينيه مركز بخش الوار گرمسيري است.ك/2 7281/648