۲۵ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8084127
T T
۰ نفر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام /

۲۵ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8084127
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام / آمریکایی ها مخالف ادامه مذاکرات دیگران با ایران هستند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/03/25 سیاسی.هسته ای .محسن رضایی .مصاحبه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید به اینکه به هیچ عنوان نباید بگذاریم در موضوع برنامه صلح آمیز هسته ای گفت وگوها تضعیف شود، تاکید کرد: واقعیت این است که آمریکایی ها مخالف ادامه مذاکرات دیگران با مسولان ایرانی در خصوص موضوع هسته ای هستند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز شنبه و در پایان نشست مجمع در گفت وگو با خبرنگاران و در پاسخ به این سئوال آیا ادامه مذاکرات با روند کنونی مثبت خواهد بود یا خیر و آیا این مذاکرات باید ادامه پیدا کند؟، افزود:به اعتقاد من باید این مذاکرات ادامه پیدا کند چرا که در مذاکرات طرفین می توانند به راه حلی منطقی و حقوقی دست پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: در گفت وگوها همه چیز قابل حل خواهد بود.
رضایی به سفر خاویر سولانا مسئول سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا به تهران برای ارائه بسته پیشنهادی گروه 5+1 به ایران اشاره کرد و گفت : ما از هر سفر و مذاکره ای در این زمینه استقبال می کنیم.
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام با مثبت خواندن اقدام دولت در خصوص ارائه بسته پیشنهادی به گروه 5+1و دیگر کشورها و سازمان ها تصریح کرد: به طور یقین مسولان ایرانی در مذاکرات ، حتما از طرف های مقابل خواهند خواست که بسته پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران را لحاظ کنند.
ادامه دارد...
سیام 1908 ** 1324 شماره 173 ساعت 15:27 تمام
۰ نفر