۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۲۰
کد خبر: 80824962
T T
۰ نفر
ترويج و حمايت از ارزشهاي اجتماعي منجر به برقراري نظم و امنيت در كشور مي شود

تهران - جانشين پليس پيشگيري ناجا با بيان اينكه امنيت پايدار در گرو عمومي شدن آن در جامعه است، گفت: ترويج ارزش هاي عمومي و اجتماعي و حمايت از آنها بي ترديد سبب افزايش امنيت عمومي و توسعه نظم و انضباط در جامعه خواهد شد.

سردار 'مهدي معصوم بيگي' با اشاره به حجم ماموريت هاي نيروي انتظامي در راستاي برقراري نظم و امنيت در جامعه، اظهار داشت: دشمنان در صدد ضربه زدن به ريشه ها و ايجاد بي نظمي عمومي در جامعه هستند كه راهبرد مقابله با توطئه آنها، افزايش امنيت در كشور است.

به گزارش پايگاه خبري پليس، وي بر تقويت ساز و كار مشاركت و نقش آفريني مردم در تحقق امنيت تاكيد كرد و گفت: مردم بايد به اين باور برسند كه منافع فردي، جمعي و اجتماعي در گرو نقش آفريني آگاهانه و مسئولانه آنها است.

جانشين پليس پيشگيري ناجا خاطرنشان كرد: علاوه بر تلاش هاي شبانه روزي و اقدامات پليس به منظور امنيت بخشي در جامعه، مشاركت گسترده مردم براي توسعه و پايداري امنيت نقش بسزايي دارد.

اين مقام انتظامي افزود: علاوه بر تلاش ها و اقدامات نيروي انتظامي براي امنيت بخشي در جامعه و ضرورت مشاركت گسترده مردم براي توسعه و پايداري امنيت،‌ اهتمام و ورود جدي تر دستگاه هاي مسئول در اين زمينه ضروري است.

معصوم بيگي با اشاره به آسيب هاي فضاي سايبري نيز تهاجم فرهنگي دشمنان از طريق فضاي مجازي، گفت: آنها درصدد متزلزل كردن اعتقادات و فرهنگ مردم و نيز تخريب باورهاي آنها به ويژه جوانان هستند.

جانشين پليس پيشگيري ناجا با بيان اينكه آحاد جامعه از هر صنف و قشري در ايجاد امنيت نقش بسزايي دارند، افزود: از طريق مشاركت عمومي، احساس مسئوليت و قانون پذيري، جامعه امني ايجاد خواهد شد.

اجتمام(1)1880**1558
۰ نفر