۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۴۷
کد خبر: 80819699
T T
۰ نفر
محيط بانان نمونه و برگزيدگان دومين جشنواره آموزه هاي رضوي معرفي شدند

تهران - مراسم معرفي و تقدير از محيط بانان نمونه كشور و برگزيدگان دومين جشنواره محيط زيست در آموزه هاي رضوي امروز- سه شنبه - با حضور ' معصومه ابتكار ' رييس سازمان حفاظت محيط زيست در تهران برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه علمي ايرنا، ' عبدالعظيم داورنيا ' و ' جواد بها ' از استان البرز ، ' ناصر قاسمي ' از استان قم، ' سيد مرتضي كيا' ، ' مصطفي سيري ' و ' حسين شاهمرادي ' از استان تهران، ' بهروز رنجبر' ، ' علي صادقيان' ، ' محمد رضا اسن ' و ' محمد علي روحي ' از استان مازندران، ' قهرمان اصغري رزاني ' از استان قزوين ، ' يوسف پيشقدم اله دهي ' و ' نادر احمد زاده خرطومي ' از استان گيلان ، ' سعيد سليمي وري ' از استان مركزي و ' رضا حسن هراتي ' به عنوان محيط بانان نمونه معرفي و تقدير شدند .

همچنين از ' هرمز محمودي ' بازنشسته سازمان حفاظت محيط زيست نيز به صورت ويژه تقدير شد.

در ادامه اين مراسم از برگزيدگان دومين جشنواره محيط زيست در آموزه هاي رضوي نيز تقدير شد .

اين جشنواره در سه بخش عكس ، فيلم و وبلاگ نويسي برگزار شد. پس از اعلام فراخوان 1102 اثر در بخش عكس به دبيرخانه جشنواره ارسال شد كه بعد از داوري سه اثر برگزيده و سه اثر به عنوان آثار شايسته انتخاب شد.

در بخش آثار برگزيده عكس ، حسن مقيمي از استان مركزي، مازيار اسدي از البرز و حسين خادمي از استان مركزي به ترتيب رتبه اول تا سوم را كسب كردند.

در بخش آثار شايسته عكس نيز از محمود كلنگري از استان مركزي، مهناز محمدي از استان البرز و علي رستمي از استان مازندران تقدير شد.

همچنين در بخش فيلم ، آثار مظفر حسيني خاني از استان مركزي، محسن جليلوند و اميد عزت پور از قزوين و حسين كياپاشا از تهران به عنوان 'اثر شايسته ' تقدير شدند. دراين بخش نفرات اول تا سوم معرفي نشدند.

در بخش وبلاگ نويسي هم نفرات اول تا سوم معرفي نشدند و از اميد عزت پور از استان قزوين، شينا انصاري از البرز و طيبه سادات روحاني از قم به عنوان صاحبان آثار شايسته تقدير شد.

' حسن پسنديده ' دبير جشنواره محيط زيست در آموزه هاي رضوي گفت: اين جشنواره در استان هاي تهران ، مركزي ، قم، قزوين ، مازندران و گيلان و با محوريت استان البرز برگزار شد.

به گفته وي محيط زيست طبيعي با تكيه بر تنوع زيستي، محيط زيست انساني با تكيه بر آب ، خاك و هوا و نقش محيط زيست بر زندگي از مهمترين محورهاي اين جشنواره بود .

علمي ( 3 ) **9014**1581
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه