۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۳:۴۶
کد خبر: 80810691
T T
۰ نفر
خادمين علي بن موسي الرضا مورد استقبال مردم اردكان قرار گرقتند

به مناسبت بزرگداشت دهه كرامت و در آستانه ميلاد حضرت رضا (ع)، سه نفر از خادمين حرم حضرت علي بن موسي الرضا با حضور در شهرستان اردكان مورد استقبال مردم قرار گرفتند .

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، مردم اردكان با نثار صلوات ، صلوات خاصه امام رضا (ع) و تكبير و با تقديم شاخه هاي گل از خدام آقا امام رضا عليه السلام استقبال كرده و پرچم تبركي حرم اين حضرت را به آغوش ارادت خويش كشيدند .

مردم ولايتمدار اين شهرستان خادمين حضرت را از مسير مصلي امام خميني (ره) تا ميدان امام خميني (ره) مورد استقبال قرار داده و سپس با تجمع در جوار مقبره شهداي گمنام در مراسمي از فيض مدح و منقبت علي بن موسي الرضا كه توسط يكي از خادمين حرم قرائت شد بهره مند شدند .

در اين مراسم همچنين حجت الاسلام 'منصوري خواه' رئيس شوراي شهر اردكان حضور خدام امام رضا را خيرمقدم گفته و قدوم خير اين عزيزان را براي اردكان مايه بركت و خيرات عنوان كرد .

درادامه اين مراسم كه با حضور اعضاي شوراي شهر و جمع ديگري از مسئولان برگزار شد، خادمين از با خانواده هاي شهيدان' ابوطالبي' و 'آثاري' ديدار كردند و در خاتمه نماز جماعت ظهر و عصر را در مسجد حاج محمد حسين اقامه كردند .

در ادامه سفيران حرم رضوي پس از ديدار با خانواده شهدا به زندان اردكان رفتند و با زندانيان ديدار و گفت‌وگو كردند.

خادمان رضوي در مراسم ويژه‌اي به همراه زندانيان اردكان، عهد و پيمان وفاداري به راه و روش امام رضا (ع) بستند.

خادمان حرم رضوي همچنين از بند قرآني زندان اردكان بازديد كردند و گروه همخواني مبين زندان اردكان به اجراي تواشيح و سرود پرداختند.

خادمان رضوي در ادامه برنامه‌هاي خود به بيمارستان ضيايي اردكان رفتند و از بيماران اين بيمارستان عيادت كردند.

خادمان حرم رضوي امروز پس از حضور در شهر يزد و اداي احترام به ساحت مقدس امامزاده سيد جعفر (ع) اين شهر و به اهتزاز درآوردن پرچم رضوي در اين امامزاده واجب‌التعظيم وارد شهرستان اردكان شدند.ك/3

7544/1968

سرخط اخبار استان‌ها