۸ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۵۴
کد خبر: 80794980
T T
۰ نفر

یادواره شهدای روستای دهماسین پیشوا برگزار شد

۸ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۵۴
کد خبر: 80794980
یادواره شهدای روستای دهماسین پیشوا برگزار شد

ورامین ، تهران بزرگ - نخستین یادواره شهدای روستای دهماسین با حضور مسوولان كشوری، لشكری و شهرستان پیشوا در گلزار شهدای مسجد امام سجاد(ع) این روستا برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان پیشوا در این آیین گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و مقاومت را در جامعه نهادینه می كند.

حجت الاسلام رحمت الله رحمتی نیا افزود: شهدا با تبعیت از ولی فقیه جانشان را در راه اسلام و انقلاب نثار كردند و عزت و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

وی بیان كرد: نهادینه كردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان نسل جوان، حافظ ارزش های اسلامی و خنثی كننده دسیسه های دشمنانی است كه تلاش دارند با جنگ نرم به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی در آمده و به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه پیشوا گفت: باید با برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، نسل جوان را بیش از پیش با فرهنگ شهید و شهادت آشنا كنیم چرا كه انس با شهدا جوانان را در برابر تهدیدهای جنگ نرم دشمنان بیمه می كند.

این مراسم، شب گذشته با حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس برگزار و یاد و خاطره شهید میثم كهندل و سرداران شهید روستای دهماسین از توابع شهرستان پیشوا گرامی داشته شد.

سردار 'قاسم سلیمانی' با حضور بر مزار شهدای این روستا و نثار گل بر مزار آنان، یاد و خاطره شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

تهرام/7254/591
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ