۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰
کد خبر: 80790773
T T
۰ نفر
هفت جايگاه عرضه فرآورده هاي نفتي در  خراسان رضوي به بهره برداري رسيد

مشهد- در چهارمين روز از هفته دولت هفت جايگاه عرضه فرآورده هاي نفتي شامل گاز CNG و بنزين معمولي و سوپر روز سه شنبه به طور همزمان در استان خراسان رضوي به بهره برداري رسيدند.

به گزارش ايرنا مدير عامل شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه خراسان رضوي در مراسم بهره برداري رسمي جايگاههاي فوق كه در جايگاه بلوار ميثاق مشهد برگزار شد، افزود: جايگاههاي مذكور در مجموع با 23 سكو و 142 نازل عرضه سوخت با سرمايه گذاري 176 ميليارد ريال احداث و مورد بهره برداري قرار گرفته اند.

'علي هرندي' گفت: اين جايگاهها در بلوارهاي ميثاق، سيد رضي، عبدالمطلب، بلوار ميامي، بزرگراه شهيد نظر نژاد مشهد، كيلومتر چهار جاده شانديز و شهر صالح آباد تربت جام واقع شده اند.

وي گفت: با بهره برداري از آنها مجموع جايگاههاي عرضه سوخت CNG و بنزين و نفت گاز در سطح استان خراسان رضوي به 295 جايگاه افزايش يافت و از مجموع اين جايگاهها ، 190 باب را جايگاههاي عرضه سوخت گاز CNG تشكيل مي دهد.

وي بيان كرد: هم اكنون 21 باب جايگاه سي ان جي در استان خراسان رضوي در دست احداث است كه با بهره برداري از آنها تا پايان سالجاري تعداد اين جايگاهها در استان به 211 باب افزايش مي يابد و اين استان بعد از تهران به دومين استان كشور از حيث تعداد جايگاههاي فوق در كشور تبديل مي شود.ك/2

7490/659