به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار ايرنا، قادرتقي زاده افزود: به منظور افزايش كيفيت خدمات تاسيسات گردشگري ، علاوه بر نظارت هاي انجام گرفته توسط دستگاههاي نظارتي ، نظارت هاي مشترك نيز انجام مي شود.
وي بيان كرد: افزايش ميزان رضايتمندي گردشگران باعث افزايش مدت ماندگاري گردشگران در استان مي شود و لازم است بعد از انجام بازديدها با متخلفان برخوردهاي قانوني به عمل آيد.
وي با اشاره به ورود بيش از سه ميليون مسافر در فصل تابستان به استان بر افزايش سطح خدمات در تاسيسات گردشگري استان تاكيد كرد.
تقي زاده ادامه داد : هماهنگي هاي لازم با جامعه مراكز اقامتي ، انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي و مراكز پذيرايي بين راهي و انجمن راهنمايان تور استان جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران انجام شده است.
/530/8124
بازديدهاي مكررازمراكزاقامتي وآبدرماني هاي استان اردبيل انجام مي شود
۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۵۷
کد خبر:
80783839
اردبيل - سرپرست معاونت گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل از انجام بازديدهاي مكرر از مراكز اقامتي و آبدرماني هاي استان خبر داد.