۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۲۱
کد خبر: 80778998
T T
۰ نفر
یونس سرمستی قهرمان جهان شد/ پیمان یاراحمدی به مدال برنز دست یافت

تهران - «یونس سرمستی» كشتی گیر وزن 55 كیلوگرم تیم كشتی آزاد جوانان ایران، یكشنبه شب در دیدار نهایی مسابقه های كشتی آزاد قهرمانی جوانان زیر 20 سال جهان در بلغارستان، با شكست كشتی گیر تیم روسیه به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت و «پیمان یاراحمدی» در وزن 66 كیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شد.

به گزارش ایرنا از سایت رسمی فدراسیون كشتی، «یونس سرمستی» پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم توماس اوگونوفسكی از لهستان را با نتیجه 9 بر صفر شكست داد.

وی در دور دوم، روسلان شورخایف از جمهوری آذربایجان را با نتیجه 13 بر 5 مغلوب كرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سرمستی در این مرحله، آرتاك هوانسیان از ارمنستان را با نتیجه 9 بر صفر شكست داد و به دیدار فینال راه یافت.

سرمستی، عصر امروز (یكشنبه) در دیدار پایانی مقابل اسماعیل موسكایف از روسیه در یك كشتی جذاب و دیدنی با نتیجه 12 بر 9 به برتری رسید و با كسب مقام قهرمانی جهان، صاحب گردن آویز طلا شد.

همچنین «پیمان یاراحمدی» كشتی گیر وزن 66 كیلوگرم تیم كشتی آزاد جوانان كشورمان با برتری مقابل «نوبویوشی تاكوجیما' از ژاپن در دیدار رده بندی، به مقام سوم جهان و مدال برنز دست یافت.

یاراحمدی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد كنستانینیوس گوتسیس از یونان گذشت. وی در دور دوم نیز آزاماتابی پشناتلوف از روسیه را با نتیجه 5 بر صفر شكست داد.

یاراحمدی در دور بعد مقابل جیسون سیرتیتس از آمریكا با نتیجه 8 بر 2 به برتری رسید و به مرحله نیمه ‌نهایی راه یافت.

وی در این مرحله مقابل دیوید بوزیاشویلی از گرجستان با نتیجه 6 بر 3 شكست خورد.

یاراحمدی در دیدار رده بندی مقابل «نوبویوشی تاكوجیما» از ژاپن با نتیجه 8 بر 5 به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

ورزشی (1). ** 1346 ** 1589
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش