۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۲۳:۱۹
کد خبر: 80745710
T T
۰ نفر

نگاه به ارتباطات بايد نگاه متفاوتي باشد

۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۲۳:۱۹
کد خبر: 80745710
نگاه به ارتباطات بايد نگاه متفاوتي باشد

يزد- مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد گفت: نگاه به ارتباطات بايد نگاه متفاوتي باشد در صورتي كه روابط عمومي ها نگاه پلاكاردي داشته باشند با شكست مواجه خواهند شد.

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار ایرنا، بهرام عبدالحسینی در بازدید از دوره آموزشی خبرنویسی رابطان روابط عمومی شركت فولاد آلیاژی ایران، به لزوم فراگیری و برقراری ارتباط در عصر ارتباطات اشاره كرد و افزود: امروز عصری است كه بدون برقراری ارتباط نمی توان زندگی كرد.

وی با تاكید بر اینكه نگاه به ارتباطات باید نگاه متفاوتی باشد، ادامه داد: در صورتی روابط عمومی ها نگاه پلاكاردی داشته باشند با شكست مواجه خواهند شد و نمی توانند به حیات خود ادامه بدهند.

مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اظهار داشت: تمام شركت ها همچون شركت فولاد آلیاژی ایران در شرایط سخت رقابتی باید در دنیای ارتباطی جای خود را با اطلاع رسانی صحیح و سریع باز كنند.

عبدالحسینی افزود: هم اكنون همه ما نیازمند آموزش های اولیه و همگانی هستیم تا بتوانیم با مخاطبانمان ارتباط خوبی برقرار كنیم.

وی با تشكر از خدمات آموزشی موسسه خبر یزد در حوزه رسانه اظهار امیدواری كرد: برپایی این گونه كلاس های آموزشی به صورت مستمر در استان ادامه یابد.

مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد همچنین از برگزاری جشنواره منطقه ای مطبوعات در استان خبر داد و از روند رو به رشد رسانه های استان یزد اظهار رضایت نمود .

مدیرعامل موسسه خبر یزد نیز از آمادگی این موسسه برای برگزاری دوره آموزشی تخصصی بازار سرمایه و بورس در استان خبر داد.

مسعود طوفان افزود: با پررنگ تر شدن نقش تحولات و جایگاه رسانه در اقتصاد كشور، اطلاع رسانی عمومی و تخصصی در این بخش اهمیت مضاعفی یافته است.

وی اظهار داشت: بهره مندی هرچه بیشتر استان یزد از رونق مالی و اقتصادی مستلزم شناخت محیط خبری بازار، درك تاثیر اخبار بر جریانات اقتصادی و چگونگی گزارشگری در این بخش می باشد كه برگزاری این دوره می تواند زمینه مناسبی برای ارتقای جایگاه رسانه ای استان در حوزه اقتصاد كشور فراهم نماید.ك/2

1968/7537