۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹
کد خبر: 80714858
T T
۰ نفر
در بيش از 50 درصد پايگاه هاي بسيج كشور شوراي امر به معروف تشكيل شد

سمنان - رييس سازمان بسيج مستضعفين كشور توسعه فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه را از اهداف اين سازمان بيان كرد و گفت: در بيش از 50 درصد از پايگاه هاي بسيج كشور شوراي امر به معروف و نهي از منكر تشكيل شده است.

سردار 'محمدرضا نقدی' روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر استان سمنان به خبرنگار ایرنا گفت: تاكنون در بیش از 25 هزار پایگاه بسیج كشور این شوراها تشكیل و فعال شده اند.

وی ایجاد این شوراها در تمامی 45 هزار پایگاه بسیج كشور را از اهداف این سازمان بیان كرد و گفت: بسیج در نظر دارد با ایجاد و توسعه شوراهای امر به معروف و نهی از منكر، این فریضه را از محله ها ترویج و گسترش دهد.

وی نتایج به دست آمده از فعالیت های این شوراها در استان های كشور را مثبت خواند و افزود: در آینده جزوه هایی از فعالیت های تاثیرگذار این شوراها چاپ و منتشر می شود.

سردار نقدی در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر استان سمنان نیز با اشاره به تغییر رویكرد بسیج در اجرای این فریضه گفت: در گذشته فعالیت ها بیشتر سلبی و تك بعدی بود و اولویت ها نیز در این عرصه مشخص نبود.

وی گفت: در رویكرد جدید، برنامه ها و اهداف اولویت بندی شده و از خود محله برای توسعه امر به معروف و نهی از منكر اقدام می شود.

وی محور این شوراها را امامان جماعت مساجد دانست و افزود: در رویكرد جدید، روش ها ایجابی شده و با اتكا به نیروی مردمی و بدون استفاده از ابزار حاكمیت در این بخش اقدام می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین كشور توجه به توسعه امر به معروف و نهی از منكر در مناطق گردشگری، فرهنگ سازی و تخصصی كردن اجرای امر به معروف و نهی از منكر با استفاده از اقشار بسیج را از دیگر برنامه های این سازمان برشمرد.

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد. ك/3

599/608/508
۰ نفر