۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳
کد خبر: 80706809
T T
۰ نفر
ايران با بهترين ها در مسابقات جهاني اسكيت شركت مي كند

زنجان - عضو شوراي مربيان ورزش اسكيت كشور ، گفت: تيم ايران با بهترين نفرات در مسابقات جهاني اسكيت حاضر خواهد شد.

هدی احمدبیگی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر سطح توانمندی و آمادگی ورزشكاران حاضر در اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی ، مطلوب مربیان تیم ملی و اعضای شورای مربیان ورزش اسكیت نیست.

وی با بیان اینكه شورای مربیان اسكیت ایران متشكل از سه مربی زن و سه مربی مرد است اظهار كرد: در حال حاضر مربیان تیم ملی برای ارتقا سطح توانمندی و آمادگی اسكیت بازان دعوت شده به اردوی تیم ملی تلاش وافری می كنند.

احمد بیگی ، افزود: مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بانوان ، فروردین ماه امسال در اصفهان برگزار شد و اردوی مرحله دوم نیز از امروز /پنجشنبه/ در شهر زنجان آغاز شد.

مربی تیم ملی اسكیت بانوان كشور گفت: در این مرحله از اردو 16 اسكیت باز برتر از استان های 'تهران ، اصفهان ، البرز، كرمانشاه ، گیلان و زنجان' حضور دارند كه چهار نفر آنان جوان و 11 نفر مابقی نیز بزرگسال هستند.

احمد بیگی افزود: هنوز در خصوص تعداد ورزشكاران اعزامی به مسابقات جهانی بلژیك كه شهریورماه امسال برگزار خواهد شد تصمیم گیری نشده و اعزام ها بستگی به زدن ركوردهای درنظر گرفته شده دارد.

وی تصریح كرد: بازیكنان بخش سرعت در ماده های 200 ، 500 و 1000متر و اسكیت بازان بخش استقامت نیز در ماده های 500 ، 1000 و 10000 متر تست خواهند داد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی اسكیت بانوان ایران از صبح امروز /پنجشنبه/ در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان آغاز شده و تا سوم تیرماه جاری نیز ادامه خواهد داشت.

این اردو در رده های سنی جوانان و بزرگسالان تشكیل شده و اسكیت بازان حاضر ، زیر نظر 'هدی احمدبیگی و نگین دادخواه' به عنوان مربی تخصصی اسكیت و 'سارا حیدرزاده' به عنوان مربی بدنساز، تمرین می كنند.

مسابقات جهانی اسكیت ، شهریورماه امسال در كشور بلژیك و در دو بخش بانوان و مردان برگزار خواهد شد و مرحله دوم اردوی آمادگی و انتخابی بخش مردان نیز از چهارم تیرماه به مدت پنج روز در همین مجموعه ورزشی انجام خواهد شد.

597/522

سرخط اخبار استان‌ها