۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۱۸
کد خبر: 80627483
T T
۰ نفر
80زن در چهارمين دوره انتخابات شوراي هاي اسلامي بابل ثبت نام كردند

ساري - فرماندار و رييس ستاد انتخابات شهرستان بابل گفت: 80 زن در چهارمين دوره انتخابات شوراي هاي اسلامي شهر ها و روستاهاي بابل ثبت نام كردند.

'محمد مهدوی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تعداد دو هزار و 498نفر برای كرسی شورای های اسلامی شهر ها و روستاهای بابل ثبت نام كرده اند كه از این تعداد 20 زن در شهرها ی بابل و 60 نفر دیگر در روستاهها ثبت نام كرده اند.

وی بیان داشت: تایید صلاحیت نامزدها چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ها و روستاهای بابل تا دهم اردیبهشت ماه جاری از طریق ستاد انتخابات شهرستان اعلام می شود.

مهدوی بیان داشت: با توجه به نامگذاری سالجاری به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی باید تمام تلاش مسئولان برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشكوه به كار گرفته شود.

وی ادامه داد: فراهم كردن بستری مناسب برای حضور حداكثری مردم ازمهمترین اولویت ها است.

'مهدوی' به آمادگی شهرستان بابل برای برگزاری انتخابات پرشور و خلق حماسه سیاسی آمادگی كامل اشاره كرد و گفت: تمهیدات لازم برای حضور پر شور و حداكثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اندیشیده شده است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان بابل، نقش رسانه‌ها در برگزاری پرشكوه انتخابات را جدی و اثرگذار خواند و افزود: تبیین، تشویق و هدایت مردم به منظور خلق حماسه بزرگ از مهم‌ترین رسالت های اصحاب رسانه در انتخابات است.

7328/402