۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۳۲
کد خبر: 80622390
T T
۰ نفر

هفت هزار متر مكعب در شهر زلزله زده شنبه آواربردار شد

۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۳۲
کد خبر: 80622390
هفت هزار متر مكعب در شهر زلزله زده شنبه آواربردار شد

بوشهر- مدير پارس شمالي گفت: با پايان يافتن عمليات آوربرداري از روستاي درويشي بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتي از سوي تيم هاي عمليات صنعت نفت، هفت هزار متر مكعب آواربرداري در شهر شنبه نيز انجام شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس روز شنبه به نقل از علی معصومی اعلام كرد: پس از پایان عملیات خاكبرداری از روستای درویشی تیم های عملیاتی منطقه ویژه پارس به شهرشنبه اعزام شده اند.

وی افزود: به منطور كمك و مشاركت در امر خاكبرداری و آواربردای شهر شنبه همه تیم های عملیاتی شامل نیروهای انسانی، ماشین آلات راهسازی و ساختمانی عازم شهر شنبه شده اند.

معصومی اضافه كرد: طبق كارشناسی های انجام گرفته پیش بینی می شود در شهر شنبه بیش از 45 هزار متر مكعب آواربرداری و خاكبرداری صورت گیرد.

وی گفت: اعزام ماشین آلات و تیم های عملیاتی منطقه ویژه به شهر شنبه در شتاب بخشی آوربرداری و فراهم كردن زمینه ساخت و ساز مسكن زلزله زدگان نقشی مهم دارد.

معصومی افزود: رضایت مندی مردم از صنعت نفت مهم ترین دلیل ایجاد انگیزه و روحیه كاری در بین تیم های عملیاتی مستقر در مناطق زلزله زده است.

مدیرعامل پارس شمالی ادامه داد: افتخار می كنیم كه مردم روستای درویشی را با روحیه بالا و با نشاط مشاهده می كنیم و این روحیه مردم و ابراز رضایتمندی آنان از صنعت نفت و فرزندان خود در منطقه ویژه پارس عزم این نیروها و تیم ها را برای مشاركت در عملیات ها دو چندان كرده است.

مدیر پارس شمالی یادآورشد: تیم های عملیاتی صنعت نفت و منطقه ویژه پارس از بدو شروع این حادثه تلخ همواره در كنار مردم این مناطق بوده و تا زمانی كه نیاز به كمك و امداد رسانی باشد همراه و همگام با دستگاه های اجرایی استان در این عملیات ها مشاركت فعال خواهند داشت. ك/1

628