۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱
کد خبر: 80621977
T T
۰ نفر

اوج حماسه سياسي در 24 خرداد متبلور مي شود

۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱
کد خبر: 80621977
اوج حماسه سياسي در 24 خرداد متبلور مي شود

بيرجند-جانشين ستاد انتخابات خراسان جنوبي گفت: اوج حماسه سياسي با حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد ماه متبلور مي شود.

' غلامرضا كافی' روز شنبه در جلسه اجرایی شدن قوانین و مقررات چاپ تبلیغاتی انتخابات با تاكید بر اینكه برای شكل گیری یك حماسه باید مردم و مسئولان كارهای خود را با انگیزه انجام دهند، افزود: امروز دشمنان تلاش زیادی برای ناامید كردن از حضور در صحنه های اجتماعی در دستور كار قرار داده اند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم های شدید در سال گذشته همچنان بر آرمان های اسلام و انقلاب پا می فشارد و مسئولان نیز بر خدمت رسانی تاكید می كنند.

وی گفت: حضور پرشور و باصلابت مردم در انتخابات موجب كاهش فشارها و تحریم ها و حركت باشتاب به سمت اهداف و آرمانهای انقلاب می شود.

كافی نقش چاپخانه داران استان در ادبیات تبلیغاتی را مهم ارزیابی كرد و افزود: انجام تكلیف همیشه از انجام وظیفه سخت تر است چراكه برای تكلیف انسان باید در مقابل پروردگار پاسخگو باشد.

وی همچنین از چاپخانه داران خواست آیین نامه و قانون و مقررات انتخابات در زمینه چاپ تبلیغات برای كاندیداها را مطالعه كنند.

وی تاریخ شروع تبلیغات برای انتخابات شوراها را هشت روز قبل از برگزاری انتخابات و تبلیغات ریاست جمهوری را سوم خرداد ذكر كرد و یادآور شد: 28 اردیبهشت، اسامی كاندیداهای تایید صلاحیت شده شوراها اعلام می شود.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: امروز تنوع سلایق در انتخابات، هم یك حسن و هم یك راه ورود به فتنه است كه مردم باید به خوبی هوشیار باشند.

'محمد مطهری فر' با تاكید بر اینكه امنیت نعمت بزرگی است كه بر جمهوری اسلامی ایران حاكم است، اظهار امیدواری كرد، انتخابات 24 خرداد با امنیت كامل برگزار شود.

وی به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام از طریق این انتخابات اشاره كرد و گفت: باری دیگر مردم هوشیار و همیشه در صحنه انقلاب این توطئه ها را ختثی خواهند كرد.665