۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 80621922
T T
۰ نفر

نخستين پايگاه اطلاع رساني موسيقي خوزستان افتتاح شد

۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 80621922

اهواز-نخستين پايگاه رسمي و اطلاع رساني موسيقي استان خوزستان به منظور انعكاس اخبار موسيقي اين استان راه اندازي شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، پایگاه رسمی و اطلاع رسانی موسیقی خوزستان از فروردین ماه امسال با هدف حفظ میراث هنری استان خوزستان در بخش موسیقی،ارتقای كیفی و رشد ارزش های معنوی موسیقی استان خوزستان مبتنی بر فرهنگ ملی،حمایت از موسیقی دانان در نقاط مختلف استان خوزستان در زمینه های مختلف موسیقی،هدفمند نمودن فعالیت‌های موسیقی دانان و هنرجویان خوزستانی به منظور تداوم حضور سنن ملی موسیقی در جامعه ،شناسایی و باروری استعدادهای هنری راه اندازی شده است .

همچنین رشد كیفی موسیقی استان،معرفی و عرضه موسیقی خوزستان به مردم هنردوست ایران و استان خوزستان،تلاش جدی در امر پژوهش موسیقی قدیم و نوین خوزستان جهت شناخت ظرفیت های موسیقی استان، حضور فعال در جشنواره های مختلف موسیقی استان، ایران و خارج از كشور به منظور معرفی و شناساندن موسیقی و موسیقی دانان خوزستانی و آشنائی با تحولات موسیقی در جهان، تلاش جهت اجرا و نشر آثار موسیقی دانان خوزستانی در ایران و خارج از كشور از سایر اهداف راه اندازی این پایگاه عنوان شده است.

در این پایگاه اطلاع رسانی كه به مدیر مسوولی شهرام شمسایی دایر شده، اخبار و رویدادهای موسیقی كه بیشتر مربوط به موسیقی استان خوزستان است، انعكاس داده می شود.همچنین دیگر اخبار موسیقی كشور نیز در این سایت به مخاطبان ارائه می شود.

در این سایت علاوه بر بخش خبر و گزارش، مقالات پژوهشی، معرفی سازها، آموزشگاه های موسیقی و موسسات تولید آلبوم در استان و معرفی هنرمندان استان خوزستان و ... به چشم می خورد.

643/641