۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۲۷
کد خبر: 80616733
T T
۰ نفر
بازي هاي تيم فوتبال يادآوران در خرمشهر برگزار مي شود

آبادان - مديرعامل موسسه يادآوران شلمچه در خصوص شرايط و وضعيت اين تيم گفت: تيم ما در ليگ دسته اول بدليل نداشتن زمين بازي هاي خانگي را در اهواز برگزار مي كرد اما اين مشكل بزودي برطرف خواهد شد و در ليگ دسته دوم بازي هاي تيم در خرمشهر انجام مي شود.

'مجید ناصری' روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال تعیین بودجه تیم برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم كشور هستیم تا فصل آینده به لیگ دسته اول بازگردیم.

وی اظهار داشت: اصلی ترین برنامه موسسه در فصل آینده لیگ دسته دوم استفاده از بازیكنان بومی است كه بعد از مشخص كردن كادر فنی در مراحل تست گیری بازیكنان را جذب می كنیم.

مدیرعامل موسسه یادآوران خاطرنشان كرد: هم اینك با شهرداری به توافق رسیدیم كه در زمین شهرداری خرمشهر تمرینات خود را از سر بگیریم.

ناصری گفت: قصد بر این بود كه زمین چمن 'مرتضی علی ' خرمشهر را خریداری كنیم كه بنا به دلایلی از این كار منصرف شدیم.

وی افزود: تیم یادآوران برای بازگشت مجدد نیاز به حمایت مسوولین و هواداران خرمشهری دارد و بهتر از آنها ما را در این راه تنها نگذارند.

مدیرعامل موسسه یادآوران اظهار داشت: مشكل اساسی ما در لیگ دسته اول نداشتن زمین درخرمشهر برای برگزاری مسابقات بود و این مساله برزگترین لطمه را به ما زد.

ناصری گفت: با قول مساعدی كه مسوولین خرمشهری داده اند این مشكل امسال برطرف خواهد شد و ما بازی های خانگی خود در لیگ دسته دوم را در خرمشهر برگزار می كنیم.

تیم یادآوران شلمچه با 16 امتیاز در رده آخر گروه دوم رقابت های لیگ دسته اول كشور قرار دارد و سقوط این تیم به لیگ دسته دوم مسجل شده است. /538/7104