۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۰۶
کد خبر: 80593871
T T
۰ نفر

حضور حماسي مردم مشكلات اقتصاد و سياست را رفع مي كند

۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۰۶
کد خبر: 80593871
حضور حماسي مردم مشكلات اقتصاد و سياست را رفع مي كند

قم ـ عضو هيات علمي جامعه المصطفي العالميه تصريح كرد: حضور حماسي مردم مشكلات كشور در ابعاد اقتصاد و سياست را حل و رفع مي كند.

حجت الاسلام و المسلمین 'محسن غرویان' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: حضور حماسی به معنای تحرك ویژه همراه با شور و احساس و انگیزه در ملت است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال به نام 'حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی' در واقع ضرورت عزم گسترده ملی از سوی ملت و مسوولان را برای حضور در عرصه سیاست و اقتصاد اعلام كردند.

غرویان با بیان اینكه متخصصان، صاحبنظران و مسوولان باید حركت مردم را هدایت كنند افزود: باید همه آحاد ملت و گروه های سیاسی كه اصل انقلاب، قانون اساسی و اصل ولایت فقیه را قبول دارند در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وی با بیان اینكه اقتصاد مقاومتی همچنان باید در دستور كار سیاست اقتصادی كشور باشد ادامه داد: این سیاست نشان دهنده اراده ملت ایران در برابر تحریم های دشمنان است و نشان می دهد كه این ملت است كه در نهایت همه چیز را تعیین می كند.

غرویان با بیان اینكه مسوولان نظام باید از خودكفایی كشور در عرصه های مختلف حمایت كنند گفت: باید تلاش مسوولان بر این باشد كه اراده مردم به شكل قانونی در جهت نوآوری و خلاقیت در عرصه اقتصاد باشد تا كشور از وابستگی به نفت خارج شده و شاهد اقتصادی شكوفا و مستقل باشیم.ك/3

569/ 550/