۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰
کد خبر: 80593746
T T
۰ نفر

خدمات گردشگري آذربايجان شرقي ارتقا يافته است

۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰
کد خبر: 80593746
خدمات گردشگري آذربايجان شرقي ارتقا يافته است

تبريز - معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي گفت: خدمات گردشگري اين استان در دوران فعاليت دولت هاي نهم و دهم ارتقا يافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمد اشرف نیا' در نشست اعضای ستاد تسهیلات نوروزی، با اشاره به اینكه بخش عمده مشكلات مربوط به خدمات گردشگری از جمله اسكان، حمل و نقل، بهداشت و امنیت با همراهی نهادهای مسوول برطرف شده اظهار كرد: درصدد رفع مشكلات جزیی هستیم.

وی بر ضرورت استفاده حداكثری از ظرفیت موجود برای جذب گردشگر تاكید كرد و افزود: با اطلاع رسانی مناسب و معرفی ظرفیت های موجود در سطح ملی شاهد افزایش سهم گردشگری در اقتصاد استان خواهیم بود.

مدیر گردشگری و موزه های شهرداری تبریز هم در این نشست از ایجاد 10 مركز اطلاع رسانی در مراكز گردشگری و دو اینترنت پارك در ائل گلی و عمارت شهرداری تبریز خبر داد و گفت: 10 پارك مسافر برای گردشگران نوروزی آماده شده است.

'رضا خلیلی' با اشاره به اینكه راهنمایان موتورسوار در تبریز گردشگران را به مقصد می رسانند ادامه داد: تاكسی های 'از من بپرس' هم برای راهنمایی گردشگران فعالیت دارند.

كمبود تابلوهای راهنمایی برای هدایت گردشگران به مراكز تفریحی و اقامتی شهر تبریز از جمله مسایلی بود كه در این نشست مطرح و مقرر شد موضوع در كمیته ترافیك شهر تبریز بررسی شود.

7232/645/587