به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمد اشرف نیا' در نشست اعضای ستاد تسهیلات نوروزی، با اشاره به اینكه بخش عمده مشكلات مربوط به خدمات گردشگری از جمله اسكان، حمل و نقل، بهداشت و امنیت با همراهی نهادهای مسوول برطرف شده اظهار كرد: درصدد رفع مشكلات جزیی هستیم.
وی بر ضرورت استفاده حداكثری از ظرفیت موجود برای جذب گردشگر تاكید كرد و افزود: با اطلاع رسانی مناسب و معرفی ظرفیت های موجود در سطح ملی شاهد افزایش سهم گردشگری در اقتصاد استان خواهیم بود.
مدیر گردشگری و موزه های شهرداری تبریز هم در این نشست از ایجاد 10 مركز اطلاع رسانی در مراكز گردشگری و دو اینترنت پارك در ائل گلی و عمارت شهرداری تبریز خبر داد و گفت: 10 پارك مسافر برای گردشگران نوروزی آماده شده است.
'رضا خلیلی' با اشاره به اینكه راهنمایان موتورسوار در تبریز گردشگران را به مقصد می رسانند ادامه داد: تاكسی های 'از من بپرس' هم برای راهنمایی گردشگران فعالیت دارند.
كمبود تابلوهای راهنمایی برای هدایت گردشگران به مراكز تفریحی و اقامتی شهر تبریز از جمله مسایلی بود كه در این نشست مطرح و مقرر شد موضوع در كمیته ترافیك شهر تبریز بررسی شود.
7232/645/587

تبريز - معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي گفت: خدمات گردشگري اين استان در دوران فعاليت دولت هاي نهم و دهم ارتقا يافته است.