۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸
کد خبر: 80593729
T T
۰ نفر

پليس زنجان ، دست مامور قلابي را رو كرد

۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸
کد خبر: 80593729
پليس زنجان ، دست مامور قلابي را رو كرد

زنجان - معاون اجتماعي فرماندهي انظامي استان زنجان ، گفت: ماموران پرتلاش آگاهي زنجان، دست مامور قلابي به خواستگاري رفته را رو كردند.

سرهنگ جعفر كردلو ، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این فرد كه هنگام خواستگاری خود را مامور نیروی انتظامی معرفی كرده بود با هوشیاری پلیس در دام قانون گرفتار آمد.

وی ، اظهار كرد: در پی اعلام شكایت مالباخته در خصوص سرقت صورت گرفته از منزل و مغازه اش ، بلافاصله پلیس آگاهی زنجان وارد عمل شد تا نسبت به شناسایی و دستگری سارق یا سارقین اقدام كند.

كردلو ، افزود: ماموران با بررسی هایی كه انجام دادند متوجه شدند خواستگار دختر خانواده مالباخته نه تنها مامور نیست بلكه خود سارق است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: این مامور قلابی ، شب گذشته در یك عملیات غافلگیرانه در منزل خود دستگیر و بخشی از اموال مسروقه نیز كشف شد.

كردلو ، افزود: همچنین ماموران نیروی انتظامی زنجان ، روز گذشته موفق به دستگیری دو سارق داخل خودرو شدند كه

یكی از سارقان به منظور رد گم كنی، از وسیله نقلیه تاكسی استفاده نموده و در فرصت مناسب اقدام به سرقت لوازم داخل خودروهای پارك شده در خیابانهای شهر می كرد و تاكنون به سرقت یك دستگاه باطری كامیون نیز اعتراف كرده است.

وی تصریح كرد: شب گذشته ، دو سارق نیز در شهرك الهیه زنجان در حین مبادرت به سرقت از یك منزل مسكونی ، توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و به یك فقره سرقت نیز اعتراف كرده اند.

كردلو یادآورشد: در شهرستان خرمدره نیز ، یك سارق ساختمان های نیمه كار نیز از سوی پلیس شناسایی شده و دستگیر گردید و به انجام دو فقره سرقت نیز اعتراف می كند.

597/522