۵ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۲۶
کد خبر: 80593374
T T
۰ نفر

تعداد مسافران نوروزي چالوس افزايش يافت

۵ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۲۶
کد خبر: 80593374
تعداد مسافران نوروزي چالوس افزايش يافت

نوشهر - فرماندار چالوس از افزايش 20 درصدي ورود مسافران نوروزي به چالوس در ايام تعطيلات نوروزي در مقايسه با مدت مشابه گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا،' سیدقدیر رضایی' روز دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان چالوس افزود: ستاد تسهیلات سفر شهرستان چالوس تاكنون عملكرد خوبی داشته و از تلاش مسوولان ذی ربط تقدیر می شود.

وی اظهار داشت: امكانات خوبی در اسكان و ساماندهی وضعیت مسافران در شهرهای هچیرود، چالوس، كلاردشت و مرزن آباد از سوی شهرداری ها اختصاص داده شده است و وضعیت اسكان فرهنگیان نیز مثبت ارزیابی می شود.

رضایی با اشاره نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی و حماسه افتصادی ادامه داد: مسوولان باید در جهت اجرایی و عملیاتی كردن این شعار و سیاست های دولت تمام توان خود را به كار گرفته تا شاهد تبلور حماسه سیاسی و اقتصادی در سطح ملی و شهرستانی باشیم.

وی به انتخابات 24 خرداد اشاره و اضافه كرد: هیچ یك از مسوولان ادارت حق ندارند از امكانات و جایگاه خود برای تبلیغات شخص خاصی استفاده كرده و همگی باید در جهت حضور حداكثری مردم تلاش كنند.

فرماندار چالوس همچنین راه اندازی قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال حد فاصل مرزن آباد تا چالوس را از دستاوردهای مهم دولت عنوان كرد و گفت : برای جلوگیری از ضرر و زیان كسبه و مجتمع های تفریحی و گردشگری مسیر قبلی هر دو مسیر برای مسافران و شهروندان قابل استفاده است.ك/3

621/402